نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 02 دی 1396
ساعت 21:04

اطلاعاتی از بازی آواتار منتشر شد

4 از 5

اطلاعات جدیدی از بازی جهان باز Avatar منتشر شده است

بازی جهان باز آواتار که توسط یوبیسافت ساخته می‌شود، در جزییات اندکی دارای شباهت‌ با عنوان Division است.

چند ماه پیش بود که یوبیسافت اعلام کرد مشغول ساخت بازی جهان بازِ آواتار است. بر خلاف شایعات به نظر میرسد که جدا از جهان باز بودن، این بازی شباهت زیادی با عنوان Division ندارد. علاوه بر آن بجای قدم زدن در خیابان‌های متروکه‌‌ی نیویورک، بر روی یک سیاره‌ی بیگانه و زیبا به گشت و گذار خواهید پرداخت. البته اعلام شده است که برخی از ویژگی‌های بازی آواتار با آنچه که در Division دیدیم شباهت دارند اما این دو بازی در اساس از یکدیگر متفاوت‌اند. قابل ذکر است، انجین استفاده شده در ساخت بازی آواتار با انجین بازی Division یکسان است.

فیلم علمی تخیلی آواتار، ساخته‌ی جیمز کمرون در سال 2009 به روی پرده‌‌ی سینما رفت. داستان فیلم از این قرار است که انسان برای تهیه‌ی سوختی ارزشمند به قمر پاندورا حمله می‌کنند. این یورش وغارت موجب نابودی محیط زیست پاندورا و بروز جنگ و درگیری میان انسان‌ها با ساکنین آن می‌گردد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از بازی آواتار در دست نیست اما وقایع بازی به احتمال زیاد در پاندورا رخ می‌دهند اما داستان آن مستقل از فیلم خواهد بود.

بازیکنان چه در نقش ناوی‌های (ساکنین پاندورا) پروژه‌ی آواتار و چه در نقش انسان‌ها قرار بگیرند، قادر خواهند بود که به طور مفصل به گشت و گذار در جنگل بزرگ پاندورا بپردازند. در این گشت و گذارها به احتمال بسیار زیاد، بازیکنان با حیات وحش پاندورا، ساکنین بومی و انسان‌های دیگر تعاملاتی خواهند داشت.

با توجه به اینکه بازی در سال 2020 عرضه خواهد شد یوبیسافت و استودیوی سازنده‌ی بازی آواتار یعنی Massive Entertainment زمان زیادی برای ساخت یک بازی با کیفیت دارند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.