نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 06 دی 1396
ساعت 21:35

سازنده‌ی بازی The Division از آینده‌ی آن می‌گوید

5 از 5

آیا سازنده‌ی بازی The Division ایده‌ی ساخت نسخه‌ی دوم آن را در سر می‌پروراند؟

با وجود آنکه بازی The Division از زمان عرضه با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده است، اما بدون تردید می‌توان آن را یکی از IP‌های جدید موفق دانست؛ عرضه‌ی آپدیت 1.8 این عنوان، عملکرد آن را بهتر از هر زمان دیگری کرده است، اما این موضوع بدین معنی نیست که کار سازندگان آن به اتمام رسیده است.

اخیراً «دیوید پالفلت» (David Polfeldt) به عنوان مدیر عامل استودیوی «یوبی‌سافت مسیو» (Ubisoft Massive)، در صحبت با IGN از علاقه‌ی خود به ادامه‌ی دنیای بازی The Division سخن گفته است:

من فکر می‌کنم که این بازی از پتانسیل بالایی برخوردار است؛ چیزهای زیادی وجود دارند که ما در عنوان The Division 1 قرار نداده‌ایم؛ چیزهایی که در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آن‌ها صحبت کنم.

نکته‌ی قابل توجه در صحبت‌های پالفلت، اشاره‌ی او به عنوان The Division 1 است که شائبه‌ی ساخت نسخه‌ی دومی از این بازی را از سوی شرکت یوبی‌سافت ایجاد می‌کند. پالفلت در ادامه افزود که آن‌ها به پشتیبانی‌هایشان از The Division ادامه خواهند داد:

وظیفه‌ی ما این است که The Division را به بازی فوق العاده‌ای تبدیل کنیم؛ فکر می‌کنم که با انتشار آپدیت 1.8، به این هدف نزدیک شده‌ایم و The Division را تبدیل به بازی نموده‌ایم که از روز اول، قصد ساخت آن را داشته‌ایم.

The Division امتیاز 6.6 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ سعید سلیمی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

تحت شرایط درست The Divison می‌تواند تجربه‌ای جالب و نفس گیر باشد؛ وقتی شما چند هم تیمی مناسب، لوازم و مهارت‌های مکمل را فراهم آورید. این موضوع، به چالش کشیدن دشمنان سرسخت‌تر و گذر در Dark Zone را تسهیل می‌بخشد. بازی از قابلیت مناسبی برای برانگیختن هیجان برخوردار است، هر چند عوامل بسیاری که برای ایجاد این هیجان نیازمندند، باعث کاهشِ بازدهی کلی بازی می‌شوند.

فرشاد | اخبار | 27/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.