نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 12 دی 1396
ساعت 23:47

احتمال عرضه‌ی PUBG برای PS4 وجود دارد

0 از 5

صاحب امتیاز بازی PlayerUnknown's Battlegrounds قصد دارد این عنوان را برای تمام پلتفرم‌ها عرضه کند

مالک برند PUBG علاقه‌‌ی خود به عرضه‌‌ی این عنوان برای PS4 را تایید کرد اما می‌گوید که سونی در تایید کیفیت بازی شدیدا سخت‌گیر است.

PUBG Corp توسعه دهنده‌ و ناشر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds هنگامی که سخن از عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم‌هایی غیر از PC باشد شدیدا محافظه کارانه صحبت می‌کند. با این وجود، PUBG Corp قصد دارد بازی محبوب خود را تا حد امکان بر روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه کند. نسخه‌ی مخصوص کنسول Xbox One که چند هفته پیش عرضه شد فاز اول این اقدامات بود.

چانگ هان کیم، رییس PUBG Corp تاکیده کرده است که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds فقط برای بازه‌ی زمانی محدودی در انحصار کنسول Xbox One خواهد بود. وی همچینین گفته است یکی از دلایل اینکه نسخه‌ی Xbox One زودتر از PS4 عرضه شده، برخورداری کنسول مایکروسافت از قابلیت Game Preview است. این سیستم دقیقا مشابه قابلیت Early Access در شبکه‌ی Steam عمل می‌کند؛ به این صورت که بازیهای ناتمام را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

چانگ هان کیم در مصاحبه‌ای با Inven Global گفته است:

در حال حاضر قصد داریم بر روی کامل کردن PUBG در کنسول Xbox One تمرکز کنیم. اگر موقعیتش پیش بیاید، هدف نهایی ما این است که بازی را بر روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه کنیم. سرویس‌های Early Access بر روی استیم و Game Preview در Xbox One در واقع حالت پیش-عرضه را بوجود می‌آورند. این کمپانی‌ها حساسیت زیادی بر روی کیفیت محصول نهایی ندارند؛ سونی اما در این زمینه شدیدا سخت‌گیر است. در کنسول PS4 عرضه‌ی برای برخی از بازیها 6 ماه پس از پایان یافتن پروسه‌ی تولید به دراز انجامید.

مشخص نیست که هان کیم در آخرین جمله‌اش کدام بازی را خطاب قرار داده اما وی گفته است که استودیوی آنها در حال یادگیری ساخت بازی برای پلتفرم‌های کنسولی است. آنها قصد دارند سلیقه‌ی این دسته از گیمرها را درک کنند. فعلا این موضوع قطعی است که تا تکمیل شدن نسخه‌ی Xbox One (خارج شدن از وضعیت Game Preview) PUBG بر روی هیچ کنسول دیگری عرضه نخواهد شد.

علیرغم اینکه نسخه‌ی مخصوص Xbox One بازی PUBG به لطف ضعف در کلیدهای کنترل و مشکلات فنی انتقادات فراوانی را از جانب بازیکنان دریافت کرد؛ موفقیت فراوانی را از نظر فروش بدست آورده است. هان کیم می‌گوید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds ظرف مدت دو روز 1 میلیون نسخه فروخته است و کماکان به فروش بالای خود ادامه می‌دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.