نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 05 مرداد 1393
ساعت 00:44

Tekken X Street fighter کنسل نشده است

0 از 5

اگر شما هم از جمله طرفداران بازی های سبک فایتینگ هستید و مخصوصا به Street fighter و Tekken علاقه دارید باید این خبر خوشحال کننده را به شما بدهیم که با وجود اینکه چند ماه است خبری از Tekken X Street fighter منتشر نشده اما این بازی هنوز در حال ساخت است .

در Comic Con سال 2010 بود که خبر ساخت Tekken X Street fighter همزمان با خبر ساخت Street fighter X Tekken منتشر شد که بعد ها شاهد عرضه ی Street fighter X tekken بودیم اما خبری از عنوان دیگر نبود . حالا می توان با خرسندی اعلام کرد که به گفته ی آقای Katsuhiro Harada این بازی کنسل نشده است و در حال ساخت میباشد اما هنوز زمان عرضه ی آن مشخص نیست . بنا به گفته ی Katsuhiro Harada :

" تیم ما بازی های زیادی را در دست ساخت دارد . عنواین بزرگی همچون Tekken 7  و  Soulcalibur : Lost Souls  و Rise of Incarnates پس ما نه تنها در زمینه ی مارکتینگ این بازی ها با چالش رو به رو هستیم بلکه زمان هم به دشمن ما تبدیل شده است . پس نگران نباشید . Tekken X Street fighter در حال ساخت است اما چه موقع آماده میشود ، معلوم نیست "

دلیل به وجود آمدن شایعات در زمینه ی کنسل شدن ، بازی انتشار جدول زمان بندی Namco Bandi برای بازی هایی که قرار است در سال 2014 منتشر شوند بود . نام Tekken x Street fighter در این لیست بود اما هیچ خبری از این بازی نبود . با انتشار این خبر طرفداران این بازی میتوانند امیدوار باشند .

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.