نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 05 اسفند 1396
ساعت 19:16

Final Fantasy XV چهار اپیزود جدید دریافت خواهد کرد

0 از 5

Square Enix به منظور کامل کردن جهان فاینال فانتزی 15، چهار داستان جدید را تا سال 2019 منتشر خواهد کرد

نسخه‌ی موبایل فاینال فانتزی 15 اخیراً عرضه شد و Royal Edition که حاوی تمامی محتوای عرضه‌ شده تا به این تاریخ است نیز ماه آینده منتشر می‌شود اما کار اسکوئر انیکس با این بازی هنوز تمام نشده است. با برخی از نکات مهم که به تازگی منتشر شده همراه ما باشید.

  • درصد رضایت طرفداران ازسناریوی کلی فاینال فانتزی 15، 62.4% بوده است. آقای Hajime Tabata در جواب به اینکه آیا می‌توان انتظار محتوای بیشتر در سال 2018 را داشت جواب داد که همه‌ی این محتوا را نمی‌توانند در این سال عرضه‌ کنند.
  • در ابتدا قرار بود همه‌ی این محتوا درسال 2018 منتشر شوند اما برای تضمین کیفیت محتوای درحال توسعه و راضی نگه‌داشتن طرفداران، تیم نیاز به صرف زمان بیشتری دارد.
  • آقای Takeshi Terada، کارگردان Episode: Ignis، اذعان داشت که محتوای جدید بازی با هدف کامل کردن دنیای Final Fantasy XV (هم بازی و هم رسانه‌های مرتبط آن مثل انیمیشن و بازی موبایل) ساخته می‌شود. نوع نگاه Square Enix به این داستان‌های جدید به شکل "محتوای اضافه" نیست، بلکه به صورت "سری جدید" است. بعداً اطلاعات جدیدی در این مورد منتشر خواهد شد.
  • آقای تاباتا فکر می‌کند که بازیکنان دنبال جزئیات جدید برای پرکردن حفره‌های داستان اصلی نیستند، ولی هنوز به عنوان خالق بازی دنیای آن‌را کامل نمی‌داند. به همین علت برای توسعه‌ی محتوای جدید مسیر متفاوتی را انتخاب خواهند کرد.
  • اولین قسمتی که برای بازی منتشر ‌می‌شود Episode: Ardyn خواهد بود که درخواست‌های زیادی از طرف بازیکنان داشت. احتمال دارد برای کاراکتر Lunafreya نیز محتوایی ساخته شود.
  • با اینکه قبلا خبر ساخت 3 محتوای جدید برای بازی تأیید شده بود، آقای تاباتا اعلام کرد که تصمیم گرفته‌اند روی 4 داستان جدید کار کنند که در بازه‌ی زمانی 2018-2019 عرضه خواهد شد.
  • به نظر می‌رسد افراد زیادی با Episode: Ignis گریه کردند، بخاطر همین آقای تاباتا می‌خواهد در اپیزود بعدی کمی لبخند به روی لب بازیکنان بیاورد.

نسخه‌ی PC فاینال فانتزی 15 در تاریخ 15 اسفند 1396 منتشر خواهد شد.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.