نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 22 فروردين 1397
ساعت 10:44

جزئیات جدیدی از رویداد Splinter Cell محور Ghost Recon: Wildlands منتشر شد

0 از 5

کلاس Echelon به بخش PvP اضافه خواهد شد

هفته‌ی گذشته کمپانی Ubisoft با معرفی رویداد جدیدی برای Ghost Recon: Wildlands که حول سری Splinter Cell می‌چرخد، بازیکنان را شگفت‌زده کرد و حالا اطلاعات جدیدی از این رویداد که Operations 1 نام گرفته منتشر شده است.

این رویداد به بخش PvE بازی یک مأموریت به نام Operations 1 اضافه می‌کند که طی آن، اعضای Ghosts به سم فیشر (با صداپیشگی آقای Michael Ironside) کمک می‌کنند تا به یک کمپ نظامی با حفاظت شدید نفوذ کند. هنوز معلوم نیست که آیا خود سم فیشر کنار Ghosts حضور پیدا خواهد کرد یا نه اما شنیدن صدای به یاد ماندنی آقای Ironside که جایش در آخرین نسخه‌ی سری (Blacklist) خالی بود، می‌تواند برای طرفداران لذت‌بخش باشد.

ghost recon splinter cell date.jpg.optimal

بازیکنان با به اتمام رساندن این مأموریت به آیتم‌های سری Splinter Cell مثل عینک دید در شب معروف Sam و آیتم‌های دیگر که هنوز اعلام نشده‌اند دسترسی خواهند پیدا کرد تا کاراکتر خود را شبیه به این شخصیت به یاد ماندنی بکنند.

شخصی‌سازی کاراکتر‌ها از طریق پک وسایل Splinter Cell امکان‌پذیر خواهد بود که حاوی سلاح و آیتم‌های مربوط به این سری مخفی‌کاری است اما هنوز محتویات دقیق این پک و قیمت آن (در صورتی که با پول واقعی قابل خرید باشد) اعلام نشده است.

در بخش PvP بازی نیز، Ubisoft کلاس جدیدی به نام Echelon را به بخش Ghost War را بازی اضافه خواهد کرد که با لباس تماماً سیاه و قدرت Sonar Pulse که به کمک آن می‌تواند دشمنان را از پشت دیوار تشخصی بدهد، یادآور سم فیشر است. برخلاف مأموریت بخش PvE، این کلاس باید خریداری شود، یا از طریق Season Pass بازی و یا خرج کردن Prestige Points. کسانی که از طریق Season Pass به تهیه‌ی آن اقدام می‌کنند یک هفته زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.

ghost recon wildlands echelon class 738x410.jpg.optimal

این اضافات دیروز مورخ 21 فروردین عرضه شدند اما همه‌ی آن‌ها جزو بازی اصلی نخواهند ماند. از آن‌جایی که این مأموریت فقط تا 12 اردیبهشت در دسترس هست، علاقه‌مندان فقط یک ماه فرصت تجربه‌ی آن را دارند.

همچنین برای کسانی که علاقه‌مند به امتحان این محتوای اضافی هستند اما بازی را خریداری نکرده‌اند، یوبی‌سافت نسخه‌ی آزمایشی این بازی را از فردا، 23 فروردین تا یک‌شنبه 26 فروردین آماده کرده که حاوی بازی اصلی، بخش Ghost War PvP و مأموریت Predator که چندماه پیش عرضه شده بود است.

Ghost Recon: Wildlands برای PS4, PC و Xbox One عرضه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.