نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 20 ارديبهشت 1397
ساعت 17:37

Fortnite باعث افزایش بازیکنان بتلفیلد شده است

5 از 5

کمپانی Electronic Arts عقیده دارد که محبوبیت Fortnite به نفع سری Battlefield بوده است

تأثیرات عنوان فورتنایت روی سری بتلفیلد هنوز معلوم نیست. این کمپانی ادعا کرده که عنوان بتل‌رویال شرکت Epic باعث ورود بازیکنان جدید به این سبک شده است. بر اساس گزارش سه‌‌ ماه اخیر این کمپانی، بتلفیلد مخاطبان جدیدی پیدا کرده و سود آن‌ها افزایش یافته است.

مدیر اجرایی EA، آقای Andrew Wilson در این باره اعلام کرد:

سال مالی 2018 همراه با رشد و ادامه‌‎ی تغییرات برای Electronic Arts بود، چون موفق شدیم عناوین مهم خود اعم از سری فیفا، Battlefield و The Sims را به دست مخاطبان تازه، برای پلتفرم‌ها و مناطق جدید برسانیم.

آقای Blake Jorgensen، مأمور مالی کمپانی، از عملکرد بتلفیلد و عناوین دیگر این شرکت در غیاب فورتنایت مطمئن نیست. به نظر او، این عنوان باعث جذب بازیکنان جدید به سبک تیراندازی شده‌ است؛ سبکی که سری Call of Duty و Battlefield سال‌هاست بر آن فرمانروایی می‌کنند. به نظر ایشان، بسیاری از این بازیکنان جدید از Battlefield V که در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد و احتمالاً دارای یک حالت Battle Royale است استقبال خواهند کرد.

 ظاهراً سری Call of Duty نیز با کاهش بازیکنی روبرو نشده، این یعنی فورتنایت فقط بازیکنان عناوین شوتر دیگر را جذب نمی‌کند، بلکه با آوردن بازیکنان جدید و کم‌تجربه به این سبک، بازار آن‌ را گسترش می‌دهد. این موضوع می‌تواند به نفع EA و Activision باشد، به شرط این که اقدامات لازم را برای جذب این مخاطبان جدید انجام دهند. حمایت اپیک از فورتنایت و راضی نگه‌داشتن طرفداران نیز یک عامل مهم و تعیین کننده در این زمینه است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.