نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 27 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

Battlefield V به عنوان بازی بعدی این سری تایید شد

5 از 5

دایس و الکترونیک آرتز، رسما بازی Battlefield V را معرفی و وعده رونمایی رسمی آن در هفته آینده را دادند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو DICE و کمپانی EA تایید کردند که بازی بعدی سری بتلفیلد، Battlefield V نام دارد. این بازی قرار است در ۲۳ می (۲ خرداد) و طی یک رویداد اختصاصی، با حضور کمدین و مجری Daily Show یعنی ترور نوآ رونمایی شود. پیش از این، شایعات گوناگونی پیرامون نام بازی بعدی، احتمال ساخت دو بازی توسط دو استودیو مختلف دایس و اینکه کدام یک از این دو بازی احتمالی قرار است زودتر معرفی شود وجود داشت. به هر ترتیب، دایس و الکترونیک آرتز با این اطلاعیه، رسما بازی Battlefield V را به عنوان بازی بعدی سری تایید کردند.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، دایس و الکترونیک آرتز به تازگی صفحه وبسایت رسمی سری بتلفیلد را نیز بروزرسانی کردند، تا در راستای آماده سازی و بازاریابی عنوان بعدی سری قرار بگیرد. به طور مشخص، در مقابل نام Battlefield عدد نگاری به شکل «رومی» یعنی عدد V یا ۵ درج شده است. همچنین در این تصویر، دو کمپانی تاریخ رونمایی و انتشار اولین نمایش‌های بازی بعدی این سری را نیز به شکل دقیق مشخص کرده‌اند که به وقت ایران، این رویداد در روز چهارشنبه ۲ خرداد، در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، به شکل لایواستریم از توییچ، یوتیوب و میکسر پخش خواهد شد.

battlefield v title confirm reveal date

گفتنی است برای خوانندگانی که اطلاع ندارند، عنوان Battlefield V پیش از این هم در قالب شایعه و گزارش‌های جسته و گریخته مطرح شده بود. در واقع چند ماه پیش، تصاویر و اطلاعاتی از این بازی به بیرون درز پیدا کرده بود که نام بازی بعدی از سری شوتر اول شخص-نظامی Battlefield را فاش می‌کرد. با وجود این اطلاعات و تاییدیه‌های بعدی که بازی جدید این سری حتما در همین سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شد، شایعات دیگری نیز وجود داشت که به ساخته شدن بازی Battlefield: Bad Company 3 توسط استودیو دایس لس آنجلس اشاره می‌کرد. به هر شکل، جدای از اینکه شایعه ساخت بازی با عنوان Battlefield V از ابتدا هم حقیقت داشته، در هر دو حالت صحت یا عدم صحت شایعه ساخت بازی Bad Company 3، حالا رسما بازی Battlefield V را باید به عنوان بازی بعدی این سری قلمداد کرد.

به هر شکل، حالا طرفداران از نام بازی بعدی این سری اطمینان پیدا کردند و قطعا منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از این بازی، در هفته آینده و روز رونمایی رسمی از بازی خواهند بود. همچنین اگر دایس و EA این بار هم به سنت قدیمی خود در تاریخ رونمایی‌های بازی وفا کنند، در روز رونمایی احتمالا باید با یک تریلر سینماتیک به استقبال بازی رفت و در حوالی یا در حین رویداد E3 2018 نیز باید منتظر دیدن اولین نمایش‌ها از گیم‌پلی بازی بود.

درحال حاضر بازی Battlefield V به تازگی معرفی شده و ناشر بازی هنوز تاریخ عرضه رسمی برای آن مشخص نکرده است. همچنین رویداد EA Play الکترونیک آرتز در رویداد E3 2018 نیز در روز شنبه ۱۹ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰ شب برگزار خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در این رویداد، اطلاعات تکمیلی بیشتری پیرامون بازی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.