نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 28 ارديبهشت 1397
ساعت 12:10

استودیوی سازنده‌ی مافیا 3 دفتر جدیدی تأسیس کرد

0 از 5

استودیوی Hangar 13 دفتر جدیدی در بریتانیا به منظور کار روی یک عنوان ناشناخته تأسیس کرد

استودیوی Hangar 13، سازنده‌ی عنوان Mafia III در انگلستان دفتر جدیدی باز کرده که هدف آن توسعه‌ی عناوین AAA کنسولی است. این استودیو در سال 2014 تأسیس شد و زیر مجموعه‌ی کمپانی 2K است و حالا با تصاحب استودیوی مستقلی در شهر Brighton به رهبری Nick Baynes، گسترش پیدا کرده است. آقای Baynes در ساخت مافیا 3 با معاون رئیس Hangar 13، آقای Andy Wilson در استودیوی Black Rock که در سال 2011 بسته شد همکاری داشت.

بعد از ملاقات یکدیگر در مراسم GDC سال گذشته، استودیوی مستقل Baynes برای آقای Wilson مقداری کار قراردادی انجام داده بود. ویلسون درباره‌ی این تصمیم اذعان داشت:

این تصمیم بسیار خاصی برای ما است. دلیل آن هم به تجربه‌ی کار من با Nick و سابقه‌ی کارمان در Black Rock Studios و تاریخچه‌یمان برمی‌گردد که آماده‌ی شرح آن نیستم. در ادامه‌ی همان سال همه چیز خیلی خوب پیش‌‌رفت و به این نتیجه‌ رسیدیم که فرصت بزرگی داریم، چون Brighton و جنوب شرقی پر از است افراد با استعداد و با تجربه در ساخت عناوین کنسولی، اما توسعه برای کنسول‌ها در بریتانیا خیلی رایج نیست.

او این گسترش را "رساندن اکسیژن به آتش برای توسعه‌ی عناوین کنسولی در بریتانیا" توصیف کرد. آقای Baynes توضیح داد:

بین توسعه‌دهندگان Brighton نوعی فقدان حس می‌شود. از زمان استودیوی Black Rock هیچ عنوان AAAی در این شهر ساخته نشده است. همانطور که اندی گفت، حدود یک سال پیش من کار جدیدی را شروع کردم. هدف این بود که کارمان را کوچک شروع کنیم و ببینیم کار کنسولی به کجا می‌کشد. سپس به شکل کاملاً طبیعی گفت و گوهایی بینمان شکل گرفت و باهم روی چیزهایی کار کردیم و ناگهان این فرصت پیش‌آمد و به این نتیجه رسیدیم که اهدافمان در یک مسیر هستند.

به نظر ایشان، Hangar 13 Brighton می‌تواند به یکی از استودیوهای مهم منطقه تبدیل شود و " از نگاه سازمانی"، آن‌ها یک استودیوی بزرگ هستند.

به گفته‌ی آقای ویلسون، استودیوی Brighton براساس فرصتی که پیش آمده به وجود آمده و آن‌ها درحال کار روی عنوانی هستند که هم خودشان هم 2K درباره‌ی آن بسیار هیجان زده‌اند. 

جدول زمانی این پروژه با مرور زمان تغییر کرده است. الان در مرحله‌ی قرار داریم که می‌دانیم که قصد انجام چه کاری را داریم و چه مدت طول می‌کشد. کمپانی 2K نیز صد در صد پشت ما خواهد ایستاد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.