نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 30 خرداد 1397
ساعت 09:00

PUBG تاکنون 50 میلیون نسخه فروش و بیش از 400 میلیون بازیکن داشته است

0 از 5

PUBG Corp، استودیو سازنده و پشتیبان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، اخیرا آمارهای خیره‌کننده‌ای از این بازی به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی ژانر بتل رویال PlayerUnknown’s Battlegrounds این روزها همراه با Fortnite به عناوین غالب در صنعت گیم تبدیل شده‌اند. در تب داغ بتل رویال، کم‌تر کسی وجود دارد که نقش بازی PUBG را در محبوب شدن هرچه بیشتر این ژانر انکار کند؛ بازی که مدت‌ها در حالت Early Access از طریق پلتفرم استیم قابل تجربه بود و زمان نسبتا زیادی را برای رسیدن به ثبات کنونی طی کرده است. این بازی که توسط استودیو PUBG Corp ساخته و پشتیبانی می‌شود، حالا در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و iOS و اندروید نیز در دسترس است و با وجود اینکه هنوز شایعات درخصوص آمدن بازی برای پلی‌استیشن 4 تحقق پیدا نکرده، ولی پابجی در مجموع آمارهایی شگفت‌انگیز را به ثبت رسانده است.

به تازگی PUBG Corp آمارهای جدیدی را پیرامون بازی پابجی به اشتراک گذاشته که در آن، ما شاهد فروش فوق‌العاده ۵۰ میلیون نسخه‌ای بازی در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC هستیم. این شرکت با محسوب کردن بازیکنان این بازی روی دستگاه‌های موبایلی، جامعه کل بازیکنان ثبت‌نام کرده در آن را ۴۰۰ میلیون نفر اعلام کرده که به شکل میانگین، سرورهای بازی روزانه پذیرای ۸۷ میلیون بازیکن در دنیای PlayerUnknown’s Battlegrounds است.

خبر جدید ارائه آمار، پس از خبرهای اخیر پیرامون این بازی و عرضه بسته‌های الحاقی و نقشه‌های جدید به این بازی منتشر شده است. همچنین اخیرا گزارش‌های جدی نیز پیرامون رقابت نفس‌گیر و سخت این بازی با بازی رقیب Fortnite به گوش رسیده بود که در برخی خبرها، اشاراتی به از دست دادن بازیکنان و کوچ آن‌ها به بازی فورتنایت نیز مطرح شده بود. همه این‌ها در کنار آمدن ژانر بتل رویال به عناوین بزرگ AAA نظیر Call of Duty: Black Ops 4 و Battlefield V نیز هست که می‌تواند از سخت‌تر شدن فضا در آینده برای بازی پابجی حکایت داشته باشد. از این جهت، آمارهای PUBG Corp احتمالا در پاسخ به همین وضعیت بوده است و نشان می‌دهد که جامعه بازیکنان پابجی همچنان بسیار بزرگ است.

خبر جدید دیگر پیرامون این بازی، این است که PUBG Corp پس از ارائه گزارش آماری، رسما اعلام کرده که این شرکت به پاس موفقیت‌های عظیم پابجی اولین تخفیف قیمتی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای پلتفرم PC را اعمال کرده است. به این ترتیب از هم‌اکنون این بازی در پلتفرم استیم، با ۳۳ درصد تخفیف و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار قابل خریداری است. این بازی در مجموع موفق به جلب توجه و دریافت بازخوردهای مثبت زیادی شده و در نقد و بررسی بازی‌مگ نیز امتیاز ۷٫۱ از ۱۰ دریافت کرده است. شما همچنین می‌توانید یک مقاله جالب پیرامون ویژگی‌های مثبت و ناگفته این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

بازی PUBG اولین بار در ۲۳ مارس ۲۰۱۷ (۳ فروردین ۹۶) به شکل Early Access در پلتفرم Steam و در اواخر همان سال نیز به شکل رسمی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شد. نسخه‌های مرتبط با iOS و اندروید بازی نیز در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شدند و هنوز نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی عرضه نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.