نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 31 خرداد 1397
ساعت 08:00

در The Division 2 شهر واشینگتون با مقیاس واقعی خواهد بود

0 از 5

یوبی‌سافت به تازگی اطلاعات جدیدی از دنیای طراحی شده در بازی The Division 2 را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Massive Entertainment در سال ۲۰۱۶، بازی The Division را با رونمایی از یک ناحیه منهتن نیویورک با دقت شبیه سازی شده و با مقیاس واقعی عرضه کرد، و حالا قصد دارد در بازی The Division 2 بازیکنان را به شهر واشینگتون دی‌سی ببرد. اینجا نیز مثل منهتن یکی از مشهورترین مناطق شهری جهان با چندین بنا و سازه شناخته‌شده آمریکایی است. بازی جدید در جریان رویداد اخیر E3 2018 با نمایش چند تریلر و تیزر به شکل رسمی رونمایی شد و طرفداران پس از این نیز این فرصت را پیدا کردند تا نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی را تماشا و همچنین جزئیات داستانی آن را نیز دریافت کنند. با این حال در زمان پخش این نمایش‌ها، صحبت‌های جانبی نیز وجود داشت و این طور به نظر می‌رسید که دنیای قابل گردش در بازی کوچک‌تر از استانداردهای وعده‌داده شده The Division 2 بود.

اخیرا وب‌سایت رسمی بازی The Division 2 اقدام به بروزرسانی صفحات داخلی خود کرده تا طرفداران جزئیات بیشتری از این بازی که قرار است در سال ۲۰۱۹ عرضه شود را داشته باشند. در قسمت داستان در وب‌سایت بازی، یوبی‌سافت گفته که بازی The Division 2 قرار است یک بازسازی با مقیاس واقعی و 1:1 از شهر واشینگتون دی‌سی باشد؛ همچنین دقت در طراحی شهری نیز از همیشه معتبرتر خواهد بود. در جای دیگری نیز گفته شده که لوکیشن‌های مشهور ناحیه کاپیتول از نزدیک قابل مشاهده و همچنین مناطق طبیعی، محله‌ها و مخفی‌گاه‌های دشمنان نیز در چنین شهری وجود خواهد داشت.

با در نظر گرفتن ابعاد بزرگ دنیای بازی و نقشه با مقیاس واقعی از شهر، ممکن است نگرانی‌هایی نیز به وجود بیاید که بازی از محتواهای لازم و کارهای انجام شدنی متنوع و پراکنده در شهر برخوردار نباشد. در این زمینه درمجموع هیچ کس مایل نیست شاهد لوکیشن‌های پرجزئیات ولی از مفهوم و عمق خالی مواجه باشد و خوشبختانه استودیو Massive، اظهارنظرهای گوناگونی پیرامون این موضوع داشته که آن‌ها شدیدا روی موضوع عدم کمبود محتواها برای این بازی شوتر مورد انتظار کار کرده‌اند. برای مثال یکی از مادهای جالب، ماد raids هشت نفره در The Division 2 است که بازیکنان می‌توانند از این طریق مهارت‌های کسب شده‌شان را در تقابل با بازیکنان دیگر محک بزنند. از طرف دیگر، یوبی‌سافت وعده داده که طرفداران باید منتظر انبوهی از محتواهای پایان بازی باشند و به این ترتیب، استودیو Massive با در نظر گرفتن تجارب از بازی اول، شانس‌های بیشتری را به بازیکنان می‌دهد تا از منابع و لوت‌های کسب شده در بازی، در یک مسیر هدف‌دار استفاده کنند.

غیر از محتواهای گسترده حین بازی و پس از پایان بازی، Massive Entertainment بحث‌های زیادی هم پیرامون عرضه محتواهای پس از عرضه بازی نیز داشته است. در جریان یک مصاحبه در طی رویداد E3 2018، جولیان گریتی کارگردان بازی گفت که تیم سازنده مدتی هست که روی ورژن The Division 2 بسته الحاقی Survival expansion کار می‌کنند؛ بسته الحاقی بسیار مهمی که در زمان انتشار برای بازی اول با بازخوردهای مثبت زیادی مواجه شد. نکته دیگر، این است که همه DLC های تایید شده بازی که قرار است در طول سال اول عرضه منتشر شود، به شکل رایگان قابل دریافت هستند و بازیکنان نیازی برای پرداخت پول برای تک تک محتواهای اضافی در این مدت ندارند. به این ترتیب، واشینگتون دی‌سی بازی The Division 2 ممکن است خیلی بزرگ باشد، ولی سازندگان برنامه‌های واقعا زیادی برای پر کردن آن از محتواهای متنوع دارند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.