نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 07 تیر 1397
ساعت 18:48

احتمال ساخته‌ شدن نسخه‌ی دوم Rime وجود دارد

5 از 5

Rime 2 دنباله‌ی معنوی نسخه‌ی اول خواهد بود

استودیوی مادریدی Tequila Works با عنوان ترسناک دو بعدی Deadlight در سال 2012 شروع به کار کرد و سال گذشته با عرضه‌ی Rime اسم و رسمی برای خود به‌پا کرد.

Raúl Rubio Munárriz، مدیر عامل، بنیان‌گذار استودیو و کارگردان پروژه‎ی Tequila Works طی مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر اعلام کرد که Rime 2 یک احتمال است، اما یک دنباله‌ی معنوی خواهد بود و در هرصورت فعلاً از آن خبری نخواهد بود.

ما می‌دانیم که که چطور ادامه‌ی Rime را بسازیم، ولی دقیقاً Rime 2 نخواهد بود، بیشتر مثل یک ادامه‌ی معنوی برای Rime خواهد بود. ولی آیا آن را خواهیم ساخت؟ نمی‌دانم. شاید روزی به آن برگردیم ولی فعلاً زود است- کسانی که Rime را تمام کرده‌اند شاید درک کنند. برای ما ماجراجویی بسیار بسیار بزرگ و خیلی شدیدی بود.

احتمالاً آقای Munárriz به مدت دراز ساخت بازی اشاره می‌کند؛ در طول توسعه‌ی بازی حتی شایعات کنسل شدن آن نیز به گوش می‌خورد ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و این عنوان با موفقیت عرضه شد که نقد آن را اینجا می‌توانید مطالعه کنید.

رئیس Tequila Works درباره‌ی پروژه‌های بعدی استودیو نیز اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت؛ ظاهراً یکی از آن‌ها در ادامه‌ی موفقیت عنوانThe Invisible Hours، با در نظر داشتن واقعیت مجازی طراحی خواهد شد.

ما چندین پروژه داریم. تیم‌های دیگر درحال کار روی چیزاهایی هستند که سال گذشته شروع شدند اما هنوز برای معرفی آن‌ها زود است.

بعد از The Invisible Hours، با ما VR احساس راحتی می‌کنیم. اگر هدف The Invisible Hours روی غرق شدن در محیط بازی بود-حس این‌که داخل داستان قرار دارید- این دفعه درباره‌ی از هم گسیختگی است، طوری که حس حضور کلیدی باشد. من می‌توانم داخل داستان باشم اما آیا حس می‌کنم که در حال بهم ریختن آن هستم؟ این چیزیست که درحال بررسیش هستیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.