نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 مرداد 1397
ساعت 13:00

انتظارات کارگردان Assassin’s Creed Odyssey از نسل بعدی کنسول‌ها

0 از 5

اسکات فیلیپس از یوبی‌سافت، اعتقاد دارد که نسل بعدی کنسول‌ها باید به ارتقا بیشتر و ویژگی‌های ارتباطی توجه کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالا که صحبت‌ها درباره نسل بعدی کنسول‌ها، از زبان خود سونی و مایکروسافت بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد، زمزمه‌ها در این زمینه از طرف بازی‌سازان هم افزایش پیدا کرده است. در همین رویداد E3 اخیر، Bethesda و تاد هاوارد رسما اعلام کردند که The Elder Scrolls 6 و احتمالا حتی Starfield هم یک بازی «نسل بعدی» خواهند بود.

مدتی پیش هم لایونل راینارد از یوبی‌سافت، در این زمینه صحبت کرد که سخت‌افزار و تکنولوژی نسل بعد، باید این قابلیت را به بازی‌سازان بدهد که آن‌ها بتوانند در یک بازی Assassin’s Creed، بیش از یک خط داستانی و دنیا داشته باشند. در طرح او که برای سایر عناوین یوبی‌سافت مثل Far Cry و Watch Dogs هم مطرح شد، او خواستار ایجاد چندین دنیا در یک بازی و جابجایی بین آن‌ها بود. به این ترتیب از دید یوبی‌سافت تنها مانع در این زمینه، محدودیت‌های سخت‌افزاری نسل کنونی است.

به تازگی یکی دیگر از مسئولان یوبی‌سافت یعنی اسکات فیلیپس، کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey هم در این زمینه اظهار نظر کرده است. به گفته او، با توجه به بزرگ تر شدن بازی‌های جهان‌باز، آنلاین شدن بیشتر بازی‌ها و بیشتر شدن پشتیبانی‌های پس از عرضه از یک بازی، نسل بعدی کنسول‌ها باید بیش از همه به قابلیت‌های ارتباطی و آنلاین توجه کند و در باقی موارد، «همه چیز را بیشتر کند». او در این ارتباط گفت:

از همه چیزهایی که موجود است باید بیشتر و بیشتر کنند. همچنین فکر می‌کنم ویژگی‌های ارتباطی باید گسترش پیدا کند، و این خصوصا حالا که بیشتر بازی‌ها به سمت آنلاین شدن پیش می‌روند و بازیکنان تمایل بیشتری به بازی با دوستانشان دارند اهمیت دارد. چیزهایی از قبیل «دکمه Share» و این قبیل ویژگی‌های ارتباطی باید بیشتر و مهم‌تر شود. این‌ها هستند که باعث برگشتن چیزهایی مثل Photo mode به بازی Assassin’s Creed Odyssey شده‌اند. ما دوست داریم با جامعه طرفدارانمان تعامل بیشتری داشته باشیم و امیدواریم پلتفرم‌ها همچنان اجازه این کار را به ما بدهند.

در حالی که هنوز مدت‌زمان قابل توجهی تا معرفی رسمی از کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت باقی مانده است، به نظر می‌رسد که شرکت‌هایی نظیر یوبی‌سافت خودشان را کاملا آماده ورود به نسل بعدی کرده‌اند. به هر شکل، Assassin’s Creed Odyssey برای کنسول‌های نسل حاضر توسعه داده می‌شود و قرار است در 5 اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.