نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 مرداد 1397
ساعت 16:00

آپدیت Crossover بازی Ghost Recon Wildlands منتشر شد

5 از 5

آپدیت بزرگ کراس‌اور بازی Ghost Recon Wildlands با Rainbow Six Siege از هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یوبی‌سافت از یک محتوای جدید داستانی در قالب یک «Special Operation» برای بازی Ghost Recon Wildlands پرده‌برداری کرده بود که یک حالت کراس‌اور میان این بازی و بازی Rainbow Six Siege معرفی شد. این آپدیت بسیار حجیم، از هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و بازیکنان پس از دانلود و نصب این بروزرسانی 18 گیگابایتی رایگان بر روی کنسول‌ها و 6 گیگابایتی برای ورژن Steam، شاهد حضور شخصیت‌های بازی Rainbow Six Siege خواهند بود. در جریان این آپدیت، یک بخش داستانی جدید PvE به نام «Operation Archangel» به بازی اضافه می‌شود که بازیکنان از طریق هم‌تیمی شدن با ماموران Rainbow Six، باید به دنبال یک مامور دیگر به نام Caveira بروند و او را شکار کنند.

برای این خط داستانی و پیدا کردن Caveira، بازیکنان به منطقه Caimanes خواهند رفت و با تکمیل این مرحله، آیتم Caveira Gloves آزاد خواهد شد. با استفاده از این آیتم‌ها، برخی حرکات مشت‌زنی CQC ویژه و از جهاتی عجیب و غریب آزاد می‌شود که در تقابل با دشمنان، آن‌ها را وادار به فاش کردن لوکیشن‌های متحدانشان می‌کند. پس از این، شاید مهم‌ترین ویژگی جدیدی که بواسطه آپدیت به بازی اضافه می‌شود، ماد جدید Ghost Mode است که به کمپین PvE بازی، ویژگی‌هایی نظیر «مرگ قطعی» (مرگ بدون بازگشت)، یک سلاح اصلی جدید و همچنین friendly fire را اضافه می‌کند.

Ghost War  همچنین دو کلاس جدید PvP، یک نقشه جدید، تغییراتی در سیستم Prestige بازی، دو نقشه مجزای دیگر و قابلیت‌های بسیار بیشتر دیگری هم اضافه می‌کند. یک ویژگی دیگر نیز اضافه شدن این حق انتخاب است که در حالت PvE، بازیکن به شکل تنها و بدون حضور هم‌تیمی‌های AI به بازی بپردازد. به علاوه همین آپشن برای حالت Ghost Mode هم به عنوان «یک ویژگی که چالش ماد را حتی بیشتر هم می‌کند» نیز وجود دارد. در زمینه دسترسی‌پذیری، کمپین Operation Archangel بواسطه این اپدیت برای همه بازیکنان در دسترس قرار دارد، ولی سایر ویژگی‌ها تنها برای دارندگان ویژگی Year 2 Pass بازی فراهم است. البته یوبی‌سافت گفته که این موضوع نیز محدود به زمان است و سایر ویژگی‌ها، تا هفته آینده برای همه بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands اولین بار در ۱۷ اسفند ۹۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.