نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 05 مرداد 1397
ساعت 11:18

PUBG هنوز آماده‌ی eSports نیست

0 از 5

.PUBG Corp از تمام توان خود برای آماده‌ کردن این عنوان برای مسابقات رسمی استفاده خواهد کرد

با این که اولین دوره‌ی مسابقات بزرگ PUBG طی هفته‌ی جاری در کشور آلمان برگزار می‌شود، به گفته‌ی شرکت سازنده‌ی این عنوان، آن‌ها هنوز کاملاً آماده‌ی بازی‌های رقابتی این‌چنینی نیستند.

ظاهراً این تورنمنت و مسابقات کوچک‌تر قبلی فقط آزمایشی بودند و .PUBG Corp تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین فرمول برای بازی با 100 نفر بازیکن را پیدا کند. آن‌ها همچنین درحال بررسی راه‌های تماشا کردن عنوانی با این تعداد بازیکن برای تماشاچیان هستند.

pubg codename savage 5

به گفته‌ی Brendan Greene، مدیر پروژه‌ی PUBG، تیم سازنده‌ی مستقر در کره‌ی جنوبی در حال بهینه کردن بازی به‌منظور مهیا کردن هر‌چه بیشتر آن برای این نوع مسابقات است. ایشان در مصاحبه‌ای با PCGamesN گفت:

این چیزیست که من همیشه می‌گویم: ما هنوز آماده‌ی eSports نیستیم، هیچ‌وقت هم ادعا نداشتیم که آماده‌ی آن هستیم. امسال تمام تلاشمان روی بهینه کردن بازی برای eSports خواهد بود. این [تورنمنت] آزمایشی است برای فرمول بازی و نحوه‌ی تماشای آن. 

بخشی از این پروسه شامل رفع باگ‌های باقی‌مانده، گنجاندن بهبودهای بیشتر و اضافه کردن ویژگی‌هایی که بازیکنان درخواست کرده‌اند می‌‌شود. به گفته‌ی آقای گرین، تمرکز آن‌ها روی پرداخت کردن به محتوای حاضر در بازی و رساندن آن به سطح مسابقات جهانی خواهد بود.

چند هفته‌ی پیش، این کمپانی وعده‌ داد که برنامه‌هایش برای اهداف بعد از تورنمنت را به اشتراک خواهد گذاشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.