نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 مرداد 1397
ساعت 16:00

PS4 و Mario Tennis Aces برترین‌های ماه گذشته از دید NPD بودند

0 از 5

موسسه آماری معتبر NPD، به تازگی گزارشی از پرفروش‌ترین سخت افزارها و نرم‌افزارهای صنعت گیم در ماه ژوئن را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ موسسه آماری NPD اخیرا و با مدتی تاخیر، گزارش ماهانه خود از وضعیت بازار صنعت گیم در آمریکا را منتشر کرده است؛ این آمار در واقع مربوط به ماه ژوئن (تیر - مرداد) می‌شود.

براساس این گزارش که توسط Mat Piscatella از NPD منتشر شده، در یک سورپرایز جالب، از کنسول NES Classic Editon به عنوان پرفروش ترین سخت‌افزار گیمینگ ماه گذشته یاد شده است. این درحالی است که کنسول PS4 نیز پرفروش‌ترین سخت‌افزار در میان نسل کنونی کنسول‌های بازی بوده و غیر از این، اشاره شده که پلی‌استیشن 4 از نظر «فروش دلاری» نیز بهتر از رقبای خود عمل کرده است.

بر اساس این گزارش، تمامی سخت‌افزارهای گیمینگ در این بازی زمانی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته با رشد در فروش مواجه بوده‌اند. برای مثال ایکس‌باکس وان کنسولی است که فروش دو برابری نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته را تجربه کرده است. کنسول نینتندو سوییچ نیز رشدی بیش از ۵۰٪ داشته و در نمودارهای مرتبط، PS4 نیز با افزایش فروش مواجه بوده است. در این زمینه، تنها کنسول نینتندو سوییچ است که در بحث فروش بازی و نرم‌افزار شاهد رشد بوده و سایر کنسول‌ها در ماه گذشته، از این بابت روند کندی را داشته‌اند.

در نهایت این گزارش در بحث پرفروش‌ترین بازی‌ها، از بازی Mario Tennis Aces به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه ژوئن آمریکا نام برده است. پس از این بازی نیز God of War قرار دارد که نشان می‌دهد به عنوان یک بازی خطی و غیر آنلاین، همچنان پس از چند ماه از زمان عرضه خودش خوب می‌فروشد. در جایگاه سوم نیز بازی نامیرای Grand Theft Auto V قرار داشته و The Crew 2 نیز در جایگاه بعد قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.