نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 12 مرداد 1397
ساعت 19:27

ممکن است المان‌های اکشن بازسازی Final Fantasy VII بسیار پررنگ باشند

1 از 5

این بازی در آخرین آگهی استخدامی اسکوئر انیکس عنوانی اکشن توصیف شده است

با این‌که بازسازی هفتمین نسخه‌ی Final Fantasy VII سه سال پیش معرفی شد، هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نداریم. اسکوئر انیکس این اطمینان را به ما داده که این بازسازی یک JRPG سنتی نخواهد بود، اما ظاهراً المان‌های اکشن بازی از آن‌چه فکر می‌کردیم پررنگ‌تر خواهند بود.

با توجه به آخرین آگهی استخدامی که کمپانی Square Enix منتشر کرده، آن‌ها به دنبال طراح 3DCG می‌گردند تا جلوه‌های بصری بازی را طراحی کند. به گزارش سایت Siliconera، این آگهی بازی را عنوانی اکشن توصیف می‌کند.

در بخشی از این آگهی، این نقش به عنوان "نقشی که هسته‌ی بازسازی Final Fantasy VII که به عنوان یک بازی اکشن ساخته می‌شود را بر دوش خود حمل می‌کند" و در قسمتی دیگر نیز "شانسی برای به چالش کشیدن دنیا با یک اکشن فاینال فانتزی جدید" توصیف شده است.

 یکی از تریلر‌های قدیمی بازی که مقداری از گیم‌پلی آن‌ را به نمایش می‌گذاشت، به وضوح تمرکز بازی روی اکشن شدن آن‌ را نسبت به بقیه‌ی عناوین سری نشان می‌داد، اما توصیف شدن آن به عنوان یک بازی اکشن بسیار جالب است.

اخیراً اطلاعات زیادی از این بازسازی منتشر نشده؛ برخلاف انتظاراتمان در کنفرانس E3 اسکوئر انیکس حضور نداشت و آخرین چیزی که از آن دیدیم تصویری از مبارزه‌ی Cloud Strife با موجودی شبیه به یکی از باس‌های اوایل بازی به نام Air Buster بود.

Final Fantasy VII Remake در حال توسعه برای کنسول PS4 است؛ برای اطلاعات و اخبار آینده همراه بازی‌مگ باشید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.