نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 13 مرداد 1397
ساعت 08:00

تاکنون 1٫5 میلیون نفر Detroit: Become Human را بازی کرده‌اند

0 از 5

کوانتیک دریم اعلام کرده که تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیون نفر به مدت بیش از ۲۰ میلیون ساعت Detroit: Become Human را تجربه کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی Quantic Dream با استفاده از حساب رسمی خود در توییتر، فاش کرده که بازی «Detroit: Become Human» از زمان عرضه بازی یعنی دو ماه پیش تاکنون، بیش از ۱٫۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان داشته است.

بازی «دیترویت: بیکام هیومن» یکی از عناوین انحصاری مهم امسال پلی‌استیشن 4 بود که در ۲۵ می (۴ خرداد) عرضه گردید. این بازی که یک روایت داستان محور و تعاملی درباره اندرویدهای انسانی است، به گفته کوانتیک دریم تاکنون توسط بازیکنان به مدت بیش از ۲۰ میلیون ساعت نیز تجربه شده است. با توجه به روند کلی بازی، این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان تاکنون نتایج و پایان‌های بسیار زیادی که این بازی می‌تواند داشته باشد را هم مشاهده کرده‌اند. شما در ادامه پست توییتری کوانتیک دریم را مشاهده می‌کنید:

شما در حال حاضر بیش از ۱٫۵ میلیون نفر هستید که بازی Detroit: Become Human را تجربه کردید، مجموعا بیش از ۲۰ میلیون ساعت گیم‌پلی

ساخت این بازی، متکی به یکی از قدیمی‌ترین ایده‌های کارگردان بازی یعنی «دیوید کیج» بوده که می‌توان رد این ایده را در سال ۲۰۱۲ و دموی فنی Kara دید. داستان این بازی نیز در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد که توسط سه اندروید انسانی به نام‌های Connor، Kara و Markus روایت می‌شود. این بازی نیز مثل آثار قبلی دیوید کیج و کوانتیک دریم مثل Heavy Rain و Beyond: Two Souls، یک «داستان شاخه‌ای» را ارائه می‌کند که بسته به نوع بازی و نوع انتخاب‌هایی که یک بازیکن می‌تواند داشته باشد، روند کلی داستان شکل می‌گیرد؛ به این ترتیب تعداد احتمالات بسیار زیادی در شکل‌گیری داستان و پایان کار به وجود می‌آید.

این بازی همان طور که اشاره شد، در ۴ خرداد به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شد و علیرغم تبلیغات و بازاریابی قوی که برای آن انجام شد، درنهایت با توجه به میانگین امتیازات ۷۸ از ۱۰۰ بازی در متاکریتیک، بیشتر منتقدین آن را یک بازی متوسط دیدند. در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از Detroit: Become Human نیز این بازی امتیاز ۹٫۵ از ۱۰ را دریافت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.