نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 29 دی 1401
ساعت 16:00

Detroit: Become Human حالا بیش از 8 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو فرانسوی Quantic Dream در طول سال‌های اخیر، با حواشی مختلفی دست به گریبان بوده و عملا از آخرین بازی عرضه شده آن‌ها نیز حدود 5 سال زمان می‌گذرد. با این حال یک گزارش جدید فاش می‌کند که این بازی، یعنی Detroit: Become Human حالا پنج سال پس از عرضه نیز در زمینه فروش موفقیت کسب کرده است.

این خبر که توسط حساب رسمی توییتری بازی منتشر شده، رسما فاش کرده که مجموع فروش بازی Detroit: Become Human حالا از 8 میلیون نسخه نیز عبور کرده است. این افزایش آمار از 6.5 میلیون نسخه از مارس سال گذشته میلادی است، که نشان می‌دهد در این مدت بازی بیش از 1.5 میلیون نسخه دیگر هم فروخته که عملکرد بسیار خوبی هم محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که استودیو سازنده بازی یعنی کوانتیک دریم در آگوست سال 2022 توسط شرکت چینی NetEase خریداری شده بود و مدتی هست زیرنظر این کمپانی چینی فعالیت می‌کند. در حال حاضر و طبق تایید قبلی، Quantic Dream مشغول کار روی پروژه Star Wars Eclipse است که ظاهرا قرار نیست تا سال 2027 عرضه شود. آن‌ها همچنین روی یک بازی داستان‌محور نیز با عنوان Under the Waves کار می‌کنند که اطلاعات زیادی از آن نیز منتشر نشده است.

بازی Detroit: Become Human اولین بار در سال 2018 به عنوان یک انحصاری PS4 منتشر شد، که در ادامه و در سال 2019 به پلتفرم پی‌سی هم راه پیدا کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.