نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 16 مرداد 1397
ساعت 08:52

اندازه‌ی باس‌های Devil May Cry 5 خارق‌العاده خواهد بود

5 از 5

به گفته‌ی سازندگان بازی، اندازه‌‌ی باس‌های بازی نسبت به قبل خیلی بزرگ‌تر شده و تریلر بعدی شگفت‌انگیز خواهد بود

 مدت زیادیست که منتظر مانده‌ایم، اما بالاخره اوایل سال آینده‌ی میلادی شاهد بازگشت شکوهمندانه‌ی Nero و Dante خواهیم بود. اخبار زیادی از زمان معرفی این بازی در مراسم E3 منتشر نشده، اما اخیراً اطلاعات جالبی درباره‌ی طراحی شخصیت‌ها و باس‌های بازی به فضای مجازی درز پیدا کرده است.

آخرین قسمت برنامه‌ی Capcom Confidential اطلاعاتی درباره‌ی شکل گرفتن شخصیت‌های بازی را به اشتراک گذاشته است. ظاهراً یکی از مواردی که در نسخه‌ی پنجم Devil May Cry خودنمایی می‌کند طراحی باس‌های بازیست که نسبت به عناوین گذشته چندین برابر بزرگ‌تراست؛ به گفته‌ی سازندگان این عنوان، مقیاس بازی خارق‌العاده خواهد بود.

به گفته‌ی تیم سازنده‌، آن‌ها ون نرو را یک شخصیت می‌دانند و نه فقط یه اتومبیل؛ بخاطر همین تیم طراحی شخصیت بازی روی آن کار کرده و می‌توانیم انتظار جزئیات فراوانی را از آن داشته باشیم.

آن‌ها در مورد تم واقع‌گرایانه‌ی بازی توضیح دادند که حین توسعه‌ی بازی، طرح‌هایی که به فضای بازی نمی‌خوردند همگی رد می‌شدند و فقط هنگامی پذیرفته شدند که به اندازه‌ی کافی واقعی شده بودند. در آخر نیز آن‌ها اعلام کردند که تریلر بعدی شگفت‎انگیز خواهد بود و با توجه به این که زمان مراسم Gamescom نیز تقریباً فرا رسیده، به زودی شاهد این تریلر خواهیم بود.

Devil May Cry 5 اوایل سال 2019 برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.