نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 21 مرداد 1397
ساعت 16:00

Nintendo Switch Online یک بخش «پیشنهادات ویژه» نیز خواهد داشت

0 از 5

نینتندو غیر از قابلیت‌های معرفی شده قبلی برای مشترکین Nintendo Switch Online، یک بخش «Special Offers» نیز خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو سال گذشته بود که رسما از کار روی یک سرویس اشتراکی مشابه با Xbox Live Gold و PS Plus خبر داد؛ سرویسی که تنها مشترکین خودش را مجاز به انجام بازی به شکل چندنفره آنلاین می‌کرد. نینتندو تعدادی ویژگی و قابلیت دیگر نیز که دارندگان سرویس از آن بهره‌مند می‌شوند نیز نام برد که از جمله آن‌ها تخفیف های ویژه و استفاده از قابلیت ذخیره ابری بود. این کمپانی اخیرا در وب‌سایت خود بخش جدیدی برای Nintendo Switch Online ایجاد کرده که در آن، غیر از قابلیت‌های تایید شده قبلی، یک بخش «Special Offers» یا «پیشنهادات ویژه» نیز برای مشترکین سرویس نام برده شده است.

نینتندو البته برای این بخش هنوز توضیحی ذکر نکرده و گفته که طرفداران «منتظر خبرهای بعدی بمانند». با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که منظور از Special Offers نیز چیزی مشابه سرویس‌های رقیب در پلی‌استیشن و ایکس‌باکس است، که به عنوان یکی از امکانات مشترکان این سرویس‌ها، هر ماه تعدادی بازی رایگان نیز به مشترکین تعلق می‌گیرد. در این بین تخفیف‌های هفتگی انحصاری نیز در سرویس Xbox Live Gold وجود دارد. به هر ترتیب، یکی از مزیت‌های اصلی سرویس اشتراکی نینتندو، این است که نسبت به رقیبان مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. این سرویس پس از راه‌اندازی، برای مشترکین خود در بازه‌های زمانی یک ماهه ۳٫۹۹ دلار، در بازه سه ماهه ۷٫۹۹ دلار و یک ساله تنها ۱۹٫۹۹ دلار هزینه خواهد داشت. همچنین اخیرا نیز مطالعه کردید که بازی‌های Free to Play نیز برای تجربه آنلاین، نیازی به اشتراک فعال این سرویس ندارند.

nintendo switch online special offers

در این صفحه، مشاهده می‌شود که با این سرویس، مشترکین از قابلیت‌هایی نظیر بازی آنلاین، ذخیره دیتا در فضای ابری پشتیبان، اپلیکیشن مخصوص گوشی‌های هوشمند، دسترسی به ۲۰ بازی NES و همچنین Special Offers بهره‌مند خواهند شد.

انتظار می‌رود سرویس Nintendo Switch Online از نیمه دوم ماه سپتامبر رسما راه‌اندازی و عملیاتی شود. همچنین این امیدواری نیز در میان طرفداران وجود دارد که نینتندو، در اولین ماه از راه‌اندازی این سرویس اقدام به ارائه Special Offer های واقعا ویژه‌ای کند. در این زمینه، با در نظر گرفتن اینکه نینتندو سوییچ هر ماه به شکل بسیار سریعی کتابخانه بازی‌های خودش را گسترش می‌دهد، نینتندو انتخاب‌های بسیار زیاد و خوبی نیز برای معرفی بازی‌های رایگان به عنوان Special Offer احتمالی خواهد داشت.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.