نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 21 مرداد 1397
ساعت 16:30

Let it Die برای PC عرضه خواهد شد

0 از 5

عنوان مجانی Let it Die ساخته‌ی Suda51 از طریق استیم برای PC عرضه خواهد شد

Grasshopper Manufacture اعلام کرده که این بازی Free to Play را که در سال 2016 برای PS4 منتشر شده بود، پاییز امسال از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد.

Let it Die یک عنوان beat-’em-up است و وقایع آن در یک برج تاریک رخ می‌دهند. بازیکنان، بدون هیچ وسایلی بازی را شروع می‌کند و در راه صعود به بالای برج، سلاح و آیتم‌های جدید جمع می‌کنند.

مردن در این بازی، همانطور که از نامش پیداست امری بسیار عادیست و حتی شخصیت مرگ نیز در بازی وجود دارد. Uncle Death، فرشته‌ی مرگ اسکیت‌برد سوار بازی، همراه همیشگی شما در این بازی خواهد بود. 

بعد از مرگ شخصیتتان، اطلاعاتش در بازی ثبت می‌شود و در بازی بقیه به عنوان دشمن ظاهر می‌شود. این عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مجانی PS4 بوده و حداقل بخاطر طبیعت دیوانه‌وارش که امضای پای گوییچی سودا (ملقب به سودا51، سازنده‌ی No More Heroes) و موسیقی Akira Yamaoka، آهنگساز افسانه‌ای سری سایلنت هیل، ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

این عنوان در سال 2013 معرفی شد و سوم دسامبر 2016، در طول مراسم PlayStation Experience 2016 عرضه شد. Let it Die طی یک ماه، یک میلیون بار دانلود شد؛ یک ماه بعد به دو میلیون دانلود رسید و تا آوریل 2018، چهار میلیون دانلود داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.