نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 22 مرداد 1397
ساعت 20:35

فیلم آنچارتد آماده‌ی ساخت است

5 از 5

کارگردان فیلم آنچارتد، آقای Shawn Levy اعلام کرده که این پروژه‌ آماده‌ی شروع تولید است

ماه گذشته فیلم کوتاهی با بازی Nathan Fillion توسط طرفداران این سری ساخته شد که نشان می‌داد یک فیلم طولانی درست و حسابی از این سری می‌تواند تمام چیزی باشد که طرفداران خواستارش هستند. خبر خوب این است که فیلم‌برداری این عنوان به زودی شروع خواهد شد.

کارگردان ای پروژه، آقای Shawn Levy که کارگردانی سری شبی در موزه و تهیه‌ی سریال Stranger Things را کارنامه‌ی خود دارد، از طریق سایت یوروگیمر اعلام کرده که فیلم Uncharted به زودی وارد فاز تولید خواهد شد. ایشان در جواب به سوال درباره‌ی برنامه‌هایش برای آینده توضیح داد:

نزدیک‌ترین چیز به نقطه‌ی شروع Uncharted است. ما فیلم‌نامه‌ی بسیار خوبی داریم و Tom Holland نیز ستاره‌یمان است. این [پروژه] حالا نیازمند یک برنامه‌‌ی زمانی و پیدا کردن بازیگران دیگر است. ولی باید بگویم که تا به اینجا، این [پروژه] نزدیک‌ترین به شروع است؛ و این فیلمیست که برایش بسیار هیجان زده‌ایم.

uncharted 4 drake smile 600x338

فیلم‌نامه‌ی فیلم آنچارتد سال گذشته چندین بار دستخوش تغییرات شد و حرف و حدیث زیادی سر انتخاب بازیگران آن بود اما ظاهراً بالاخره این مسائل حل شده‌اند؛ تام هالند در نقش نیتن دریک جوان، ماجراجویی‌های اولیه‌ی این شخصیت را به تصویر خواهد کشید.

پروژه‌های سینمایی دیگر تام هالند باید در کنار نقش او به عنوان اسپایدرمن در سری فیلم‌های مارول فیلم‌برداری شوند؛ اما اگر همه چیز آماده باشد، تا چند سال دیگر می‌توانیم شاهد عرضه‌ی فیلم رسمی آنچارتد باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.