نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 مرداد 1397
ساعت 08:00

Crystal Dynamics شعبه جدیدی تاسیس می‌کند

0 از 5

استودیو کریستال داینامیکس، به تازگی اعلام کرده که برای کار روی بازی The Avengers، اقدام به تاسیس یک استودیو جدید کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Crystal Dynamics سازنده اصلی دو بازی تحسین‌شده قبلی در سری Tomb Raider بوده است. این استودیو به تازگی اعلام کرده علاوه بر شعبه مرکزی آن‌ها در «ردوود، کالیفرنیا»، یک شعبه جدید نیز در ایالت واشینگتن تاسیس کرده‌اند. این استودیو زیرمجموعه که Crystal Northwest نام دارد، در شهر Bellevue در ایالت واشینگتن قرار دارد و از روز ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) نیز به شکل رسمی کار خود را شروع کرده است. از وظایف مشخص شده برای این شعبه، کمک به استودیو اصلی در ساخت تکنولوژی‌های جدید و همچنین کار روی پروژه شدیدا مورد انتظار آن‌ها یعنی بازی Avengers ذکر شده است.

براساس این گزارش، هدایت استودیو Crystal Northwest برعهده دو نفر از شخصیت‌های قدیمی صنعت گیم یعنی چاد کویین و جیمز لو خواهد بود که در آن از طیف متنوعی از استعدادهای بازی‌سازی استفاده می‌شود. از دیگر افرادی که تاکنون در این استودیو استخدام شده‌اند، می‌توان به Vincent Napoli که اخیرا در بازی God of War 2018 کار کرده بود، Ben Wanat از خالقان اولیه سری Dead Space و David Fifield که در 343 Industries و سری هیلو، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان طراحی و قبل از آن، در Raven Software در چند پروژه از سری Call of Duty نیز فعال بود هم به استودیو جدید ملحق شده‌اند.

همچنین دی ماه سال گذشته نیز کریستال داینامیکس اعلام کرد که Shaun Escayg، کارگردان خلاق در Naughty Dog که یکی از کارگردانان بازی Uncharted: The Lost Legacy بود را همراه با Stephen Barry، کارگردان شاغل در استودیو Visceral را نیز جذب کرده است. در آن زمان نیز استخدام‌های جدید، به منظور کار روی پروژه مورد انتظار The Avengers اعلام شده بود. کریستال داینامیکس، یکی از استودیوهای بازی ساز قدیمی در صنعت گیم است که از گذشته نیز شاهد حضور چهره‌های مطرحی از جمله «ایمی هنیگ» (بعدها خالق سری آنچارتد) در مجموعه خود بوده است. آن‌ها همچنین علاوه بر کار روی بازی آینده انتقام‌جویان، در ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider نیز با استودیو Eidos Montréal همکاری داشتند. درحال حاضر هر دو استودیو کریستال داینامیکس و Eidos Montréal زیرمجموعه کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.