نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 مرداد 1397
ساعت 08:00

Dark Souls: Remastered مهر ماه برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

0 از 5

پس از مدت‌ها انتظار، باندای نامکو سرانجام تاریخ عرضه دقیق نسخه سوییچ بازی Dark Souls: Remastered را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در ژانویه (دی ماه سال گذشته)  بود که برای اولین بار اعلام شد، فرام سافتور قصد دارد نسخه ریمستر شده‌ای از بازی «به شدت دشوار» و اکشن نقش‌آفرینی Dark Souls را عرضه کند؛ این معرفی هم در جریان رویداد استریمی Nintendo Direct Mini صورت گرفت و در واقع قرار بود که این نسخه از بازی، برای پلتفرم نینتندو سوییچ و در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) عرضه شود. بعد از این بود که باندای نامکو و فرام سافتور تایید کردند که نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC این بازی نیز در همان روز عرضه خواهند شد. با این حال، زمانی که ۴ خرداد از راه رسید، همه نسخه‌های بازی برای پلتفرم‌های اعلام شده عرضه شدند مگر نسخه نینتندو سوییچ این بازی!

فرام سافتور در واقع بنا به دلایل فنی عرضه Dark Souls: Remastered را برای نینتندو سوییچ به تاخیر انداخت و تاریخ عرضه جدید را در «زمانی نامشخص در تابستان ۲۰۱۸» ذکر کرده بود. گزارش جدید در این زمینه، سرانجام تاریخ دقیق عرضه این بازی برای Switch را مشخص می‌کند. این اطلاعیه، به تازگی توسط باندای نامکو منتشر شده و مشخص می‌شود که نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls: Remastered قرار است در روز ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) عرضه شود. تاریخ جدید گرچه نشان می‌دهد که بازی باز هم در تاریخ مشخص شده قبلی (تابستان ۲۰۱۸) عرضه نمی‌شود و یک تاخیر دیگر خورده، ولی در مجموع مشخص شدن یک زمان دقیق برای عرضه این بازی هم قطعا برای طرفداران خوشحال کننده خواهد بود.

در این زمینه باندای نامکو اعلام کرده که همراه با خود بازی، the Solaire of Astora amiibo نیز در همان روز عرضه می‌شود. به علاوه این نسخه از بازی نیز درست مثل نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی، تست شبکه‌های منحصر به خودش را خواهد داشت تا مشخص شود کاربران نینتندو سوییچ بازی نیز از امکانات آنلاین بازی به شکل مطلوب بهره‌مند باشند. نامکو در این زمینه گفته که تاریخ تست شبکه این نسخه در اطلاعیه‌ای دیگر مشخص می‌شود.

بازی Dark Souls: Remastered همان‌طور که اشاره شد، اولین بار در ۴ خرداد ماه منتشر شد و در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ نیز امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ را دریافت کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.