نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 24 مرداد 1397
ساعت 12:29

THQ Nordic حق امتیاز Timesplitters و Second Sight را خرید

0 از 5

Timesplitters به دست سازندگان اصلی خود باز می‌گردد

طرفدران سری Timesplitters خوشحال باشند! کمپانی THQ طی نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که حق امتیاز این سری را خریداری کرده است؛ این یعنی THQ قصد بازسازی یا توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری را دارد.

Timesplitters تنها IP خریداری شده توسط این کمپانی نیست، کمپانی‌ای که در حال حاضر صاحب خزانه‌ی پر از IPهای با قدمت و مهم است. آن‌ها همچنین حق امتیاز Second Sight را نیز گرفته‌اند، عنوانی که سازنده‌ی Timesplitters، استودیوی Free Radical Design در سال 2004 ساخته بود.

Timesplitters یکی از مهم‌ترین عناوین کنسولی اوایل قرن بیستم و یکم بود. سه نسخه‌ی این بازی به لطف طنز خاص، طراحی هنری و ارجاعات مکرر به فرهنگ عامه در کنار امکان شخصی‌سازی بالا که باعث منحصر به فرد شدن تجربه‌ی هر بازیکن می‌شد، طرفداران پروپا قرص زیادی جمع کردند. Timesplitters، ساخته‌ی استودیوی Free Radical Design بود که بعداً به Deep Silver Dambuster، بخشی از THQ Nordic تبدیل شد.

علاوه بر Timesplitters، حق امتیاز و IP بازی اکشن ادونچر-علمی‌تخیلی Second Sight نیز خریداری شده است. هر دوی این مالکیت‌ها از طریق زیر مجموعه‌ی کمپانی THQ Nordic، شرکت Koch Media بدست آمده‌اند.

Deep Silver Dambuster از اعضای قدیمی Free Radical Desgin تشکیل شده که عنوان Homefront: The Revolution را توسعه دادند. اوایل امسال، این استودیو در کنار کل کمپانی دیپ‌سیلور توسط THQ Nordic خریداری شدند و به این ترتیب، Timesplitters پس از سال‌ها به دست خالقانش بازگشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.