نویسنده: Alpha چهارشنبه، 12 آذر 1393
ساعت 10:30

Assassin’s Creed بعدی در لندن خواهد بود

0 از 5

مدت زمان زیادی از عرضه پر حرف و حدیث بازی Assassin’s Creed Unity نمی گذره که اطلاعاتی از نسخه بعدی این بازی با عنوان Assassin’s Creed: Victory برای سال اینده لیک شد. با توجه به عکس ها و اطلاعات لیک شده می توان گفت قسمت بعد این سری محبوب در لندن دوران ویکتوریا رخ میدهد. در یکی از عکس ها شاهد این هستیم که شخصیت اول بازی به دنبال ترور مردی مرموز است یا در عکسی دیگر برای اولین بار شاهد هستیم که میتوان بر روی وسایل نقلیه نیز به مبارزه پرداخت و یا حتی با استفاده از قلاب سریع تر در شهر جابجا شد. با این حال بنظر میرسه نسخه بعدی Assassin’s Creed نیز با موتور گرافیکی Anvil ساخته خواهد شد که متاسفانه Assassin’s Creed Unity بعد از عرضه بخاطر این موتور گرافیکی مشکلات تکنیکی زیادی داشت که باعث شد Ubisoft در نهایت بخاطر این مشکلات از طرفداران عذرخواهی کند. بعد از لیک شدن این اطلاعات Ubisoft از این بابت ابزار تاسف کرد و یک بیانیه رسمی برای PC Gamer فرستاد.

این همیشه مایه تاسف است که پروژه هایی که هنوز برای نمایش عمومی در نظر گرفته نشده اند لیک می شوند. ما قطعا به دنبال نمایش بازی های اینده خودمون هستیم ولی از این بابت برای طرفدارانمون و تیم توسعه بازی متاسفیم، با توجه به اینکه این پروژه در حال حاضر علنی شده می توان گفت استدیو کبک ما به مدت چند سال سخت بر روی این بازی کار کرده و ما بی صبرانه منتظر نمایش رسمی این بازی هستیم تا ببینید استدیو ما چه کاری انجام داده، به هر حال اولویت شماره یک ما برای ساخت این بازی بهبود تجربه بازیکنان نسبت به Assassin’s Creed Unity است.

 

 

Alpha | اخبار | 03/12/2014
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    حقیقتا علاقه ی زیادی به بازی Assassins Creed ندارم اما با توجه به انتظارات بالائی ه از عنوان Unity میرفت و متاسفانه به سرنوشت نه چندان خوشایندی دچار شد امیدوارم این نسخه عالی باشه . لندن دوران ویکتوریا همیشه جذابیت های خودش رو داشته .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.