نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 05 شهریور 1397
ساعت 17:00

زمان موردنیاز برای اتمام بازی Spider-Man اعلام شد

0 از 5

به تازگی اعلام شده که بازیکنان برای به پایان رساندن داستان اصلی بازی Spider-Man به بیست ساعت زمان احتیاج خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جیمز استیونسون، مدیر بخش ارتباطات استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) به تازگی تایید کرده که بازیکنان برای اتمام بخش داستانی اصلی بازی انحصاری جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ یعنی Spider-Man به طور میانگین، به بیست ساعت زمان احتیاج خواهند داشت.

این خبر از صفحه توییتر شخصی استیونسون می‌آید که در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده، به پایان رساندن بخش داستانی بازی توسط یکی از تست کنندگان معمولی روی درجه سختی پیش‌فرض نزدیک به بیست ساعت طول کشیده است. البته لازم به بیان است؛ برای بعضی از آنان که علاقه بیشتری به انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی داشتند، این زمان بیشتر شده است. به بیانی ساده‌تر، اگر شما از آن دست بازیکنانی هستید که علاقه‌ دارید به تمامی بخش‌های بازی سرک بکشید و همه ماموریت‌ها و فعالیت‌ها را به اتمام برسانید، در واقع بازی را به صورت صد درصد تکمیل کنید، این زمان برای شما بیشتر خواهد بود. شایان به ذکر است که تاب خوردن در میان ساختمان‌های بلند شهر منهتن و ثبت تصاویر زیبا با استفاده از حالت Photo Mode، بسیاری از بازیکنان را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

جیمز استیونسون در ادامه صحبت‌هایش با کاربران، اطلاعات دیگری از بازی Spider-Man در اختیار گذاشت. به گفته وی بازی دارای بروزرسانی روز اول یا همان Day One Ptach خواهد بود که البته هنوز حجم آن اعلام نشده اما طبق صحبت‌های استیونسون، کاربران برای تجربه بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ خود احتیاج به ۴۵ گیگابایت فضای خالی خواهند داشت.

بازی Spider-Man توسط شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در تاریخ ۱۶ شهریورماه ۹۷ (هفتم سپتامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به بیان است که نمرات و نقد‌های بازی نیز در فاصله چند روز مانده به عرضه رسمی، منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.