نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 شهریور 1397
ساعت 16:00

Amnesia: Collection برای ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌شود

1 از 5

به گفته مایکروسافت، طرفداران ایکس‌باکس نیز سرانجام می‌توانند تا چند روز دیگر، بازی سبک وحشت بقای Amnesia: Collection را تجربه کنند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی شرکت مایکروسافت رسما اعلام کرده که بالاخره بازی Amnesia: Collection در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) برای پلتفرم ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. با وجود چند سال فاصله نسبت به نسخه PS4 همین بازی، باز هم این زمان عرضه بسیار زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی طرفداران بوده است.

سری بازی‌های The Amnesia از زمان عرضه نسخه collection خود در سال ۲۰۱۶ و برای پلی‌استیشن 4، به دلایل نامعلومی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر نشد و با در نظر گرفتن محبوبیت این بازی به عنوان یک عنوان در ژانر وحشت و بقا، مشخص بود که سرانجام به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز راه پیدا کند. در این زمینه، Frictional Games گرچه سکوت می‌کرد ولی گزارش می‌شد که طرفداران ایکس‌باکس باید مدت‌زمان بیشتری را منتظر این بازی بمانند.

به هر ترتیب، بازی Amnesia: Collection از ۹ شهریور از طریق فروشگاه ایکس‌باکس قابل تهیه است. این کالکشن، مثل نسخه پلی‌استیشن 4 خود شامل دو بازی مجزای این سری یعنی Amnesia: The Dark Descent به همراه بسته الحاقی Justine و همچنین دنباله غیر مستقیم آن، که با معرفی فضا و شخصیت‌های جدیدی نیز همراه بود، یعنی بازی A Machine For Pigs می‌باشد که در یک مجموعه قرار دارند.

بازی Amnesia: The Dark Descent اولین بار در سال ۲۰۱۰ و برای پلتفرم PC عرضه شد که سه سال بعد، Frictional Games بازی دنباله یعنی A Machine For Pigs را هم عرضه کرد. این دو بازی در سال ۲۰۱۶ در قالب Amnesia: Collection برای پلی‌استیشن 4 منتشر شدند و با وجود تایید عرضه این کالکشن از بازی برای ایکس‌باکس وان، Frictional Games مدت زمان زیادی را برای این عرضه صرف کرد تا سرانجام بازیکنان این پلتفرم نیز امکان تجربه این بازی ژانر survival horror را پلتفرم محبوب خود داشته باشند.

بازی Amnesia: Collection هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.