نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 شهریور 1397
ساعت 08:00

بازی Battlefield 5 با یک ماه تاخیر عرضه می‌شود

0 از 5

EA و DICE به تازگی اعلام کردند که برای کار بیشتر روی هسته گیم‌پلی بازی Battlefield V، این بازی با یک ماه تاخیر عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی EA به تازگی اعلام کرده بازی مورد انتظار Battlefield V - که تا پیش از این قرار بود در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) عرضه شود - با یک ماه تاخیر و در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) عرضه خواهد شد.

گزارش جدید اولین بار براساس پست وبلاگی اخیر EA توسط Oskar Gabrielson منتشر شده که اشاره می‌شود دلیل اصلی این تاخیر، «تشکر کردن از ده‌ها هزار بازیکن» است که هم نسخه آلفای محدود و هم دموهای قابل بازی در جریان رویدادهایی نظیر E3 و گیمزکام را تجربه کرده بودند، و بازخوردهای مثبتی درباره «کنترل سلاح‌ها» و «حرکات بازیکن» به آن‌ها ارسال کردند. همچنین در ادامه این گزارش، به نظر می‌رسد که مشکلات اصلی درخصوص هسته کلی گیم‌پلی بازی باشد و با اشاراتی که گابریلسون دارد، مواردی نظیر «زمان گیم‌پلی»، «دید سرباز» و «اصطکاک بازیکن» به نظر می‌رسد که نیاز به کار بیشتری داشته باشد. گابریلسون گرچه وارد جزئیات بیشتری از این بازخوردها نمی‌شود، ولی اشاره کرده که بازیکنان در خصوص این موارد اشاره شده، شاهد بهبودها و ارتقاهایی در زمان برگزاری بتای عمومی بازی خواهند بود. در این ارتباط نیز تاریخ شروع بتای عمومی بازی در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) خواهد بود و بازیکنانی که اقدام به پیش‌خرید بازی کردند، یا اعضای Origin Access Premier، Origin Access Basic یا EA Access می‌توانند دو روز زودتر و در ۴ سپتامبر در بتای عمومی بازی شرکت کنند.

پست اخیر گابریلسون در نهایت مجددا تایید می‌کند که EA و DICE برای این تاخیر توافق دارند تا پروژه را به درستی تکمیل کنند. در این زمینه، ظاهرا نگرانی‌هایی نسبت به مشکلات احتمالی ماد Tides of War با هسته گیم‌پلی بازی نیز وجود دارد که ظاهرا با ساخت کنونی هسته کلی گیم‌پلی، احتمال می‌رود که تجربه مناسبی از این ماد به دست نیاید. گفتنی است که این ماد به عنوان یک سرویس آنلاین و جایگزینی برای سیستم Premium Passes و بسته‌های گسترش دهنده در عناوین اخیر این سری درنظر گرفته شده که قرار است یک «کمپین قابل تکامل» باشد و با گذر زمان رشد کند.

پیرامون بازی بتلفیلد 5، پیش از این در بازی‌مگ خواندید که تعدادی از مادهای مهم این بازی نیز به زمان عرضه قبلی نمی‌رسیدند و در نظر گرفته شده بود که به عنوان محتواهای پس از انتشار، برای بازی عرضه شوند. به علاوه، گزارش‌های نیز وجود داشت که میزان پیش‌خریدهای بازی نیز وضعیت مطلوب و موردانتظاری را سپری نمی‌کند. به هر ترتیب درنهایت باید دید که تصمیم اخیر الکترونیک آرتز و دایس برای تاخیر در عرضه این بازی، می‌تواند به تجربه موردقبول‌تری توسط طرفداران تبدیل شود یا خیر.

با توجه به تاخیر در عرضه اعلام شده، بازی Battlefield 5 حالا قرار است در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.