نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 14 شهریور 1397
ساعت 09:00

NPD بازی اسپایدر من را یکی از ۱۰ بازی پرفروش سال می‌داند

0 از 5

موسسه آماری NPD پس از انتشار نقد و بررسی‌ها، اخیرا پیش‌بینی خود را از موفقیت بازی Marvel's Spider-Man مطرح کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نه فقط بازی امسال Marvel's Spider-Man، بلکه تقریبا همیشه یک بازی از دنیای اسپایدر من موفق شده تا به یکی از عناوین مورد انتظار دوره‌های مختلف تبدیل شود. به هر شکل بازی انحصاری جدید سونی، تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای را در پیش‌فروش به ثبت رسانده است، توسط استودیو محبوبی چون Insomniac ساخته شده، در کنار سایر عناوین first party موفق و موردانتظار سونی نشسته و بالاخره، شخصیت محوری آن نیز «مرد عنکبوتی / اسپایدر من»، ابرقهرمانی از کامیک بوک‌های مارول است؛ شخصیتی که به عقیده بسیاری، محبوب‌ترین کاراکتر ابرقهرمانی کامیک‌بوکی در جهان نیز به شما می‌رود.

در حالی که از هر نظر، همه چیز برای بازی Spider-Man 2018 عالی پیش می‌رود، اخیرا تعدادی از منتقدین مطرح صنعت گیم نیز نقد و بررسی‌های خود را از بازی منتشر کرده‌اند که با در نظر گرفتن این بازخوردها، طرفداران به شکل مشخصی باید منتظر یک انحصاری عالی دیگر از سونی باشند. اخیرا موسسه آماری معتبر NPD نیز پس از انتشار نقد و بررسی‌های آن، پیرامون پیش‌بینی وضعیت بازی در بازار اظهار نظر کرده است. صحبت‌های جدید اولین بار توسط Mat Piscatella از NPD و در حساب رسمی توئیتر او منتشر شده است که گفته پیش‌بینی می‌کند که این بازی، به یکی از ۱۰ بازی پرفروش کل سال ۲۰۱۸ تبدیل شود. او در این زمینه، به خصوص به نقدهای عالی بازی اشاره کرده و معتقد است، نمره متای بالای 80 بازی، محرک قدرتمندی برای فروش است چون چنین نمرات متای بالایی، این روزها حتی در میان بازی‌های موردانتظار هم بسیار کمیاب است. او در این زمینه گفت:

بازی Marvel's Spider-Man موفقیت عظیمی را در تعطیلات تجربه خواهد کرد. متای بالای 80 بازی به من این اعتقاد کامل را می‌دهد که در پیش‌بینی‌های خودم، این بازی را یکی از ۱۰ بازی پرفروش کل سال در آمریکا بدانم.

با در نظر گرفتن فضای بسیار مثبتی که حول این بازی به وجود آمده، بعید است کسی با این پیش‌بینی مخالفت چندانی داشته باشد. این حتی با در نظر گرفتن ماهیت انحصاری بودن این بازی، در سالی است که تعداد زیادی عنوان پرفروش چند پلتفرمی از جمله Red Dead Redemption 2، Far Cry 5، Monster Hunter World و Call of Duty: Black Ops 4 را به خود دیده یا خواهد دید.

بازی Spider-Man قرار است چند روز دیگر، یعنی در روز ۷ سپتامبر برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر شود. در این زمینه، اخیرا Pre-Load بازی نیز شروع شده و پیش‌خرید کنندگان نسخه دیجیتالی بازی، می‌توانند هم‌اکنون بازی را با حجم 46.22 گیگابایت دانلود کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.