نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 15 شهریور 1397
ساعت 13:00

Death Stranding در TGS 2018 حضور خواهد داشت

1 از 5

استودیو کوجیما پروداکشنز به تازگی حضور Death Stranding را در رویداد Tokyo Game Show 2018 تایید کرده است.

بازی Death Stranding گرچه بیش از دو سال پیش و در جریان رویداد E3 2016 معرفی شد و از آن تاریخ نیز شاهد چندین نمایش و خبرهای تکمیلی بوده است، ولی با سیاست‌های کارگردان خودش یعنی هیدئو کوجیما، هنوز هم پروژه‌ای تا حد زیاد ناشناخته، پر از ابهام و گمانه‌زنی است. این بازی که قرار است به عنوان یکی از از عناوین انحصاری سونی نیز منتشر شود، مدت‌هاست که با تئوری‌پردازی‌های گسترده طرفداران مواجه بوده و نمایش‌های مختلف بازی، بیشتر ایجاد کننده سوال بوده‌اند تا پاسخ‌دهنده ابهامات. در این زمینه و در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Kojima Productions اخیرا اعلام کرده که این بازی قرار است در جریان رویداد نزدیک Tokyo Game Show 2018 حضور داشته باشد؛ حضور و احتمالا نمایش‌هایی که یا می‌تواند به دامنه ابهامات اضافه کند، و یا سرانجام خبرهای روشن‌کننده‌ای داشته باشد.

گزارش اخیر، براساس توییت تازه حساب رسمی استودیو کوجیما پروداکشنز بوده است که تایید کرده بازی «دث استرندینگ»، قرار است نمایشی را در جریان رویداد TGS 2018 و در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) داشته باشد. گفتنی است که در این توییت، حضور خود کوجیما و همچنین تعدادی از بازیگران نقش‌های بازی نیز تایید شده است. همچنین این نمایش درواقع یک برنامه presentation بوده و مشخص نیست که شاهد تریلرهای جدیدی نیز از بازی باشیم یا خیر. شما در ادامه، توییت اخیر حساب کوجیما پروداکشنز را مشاهده می‌کنید:

کوجیما پروداکشنز با یک نمایش زنده در ۲۳ سپتامبر، و با حضور هیدئو کوجیما و اعضای بازیگران ژاپنی بازی Death Stranding در TokyoGameShow2018 باز می‌گردد.

براساس این توییت، مشخص می‌شود که عمده تمرکز این برنامه روی نسخه ژاپنی بازی است. با این حال هنوز نیز طبیعتا طرفداران امیدوار به انتشار تریلرهای جدیدتر، جزئیات بیشتر و درنهایت خبر تاریخ عرضه رسمی بازی در این رویداد هستند. این بازی پس از مدت‌ها انتظار، در رویداد گذشته E3 2018 شاهد گیم‌پلی تریلر تازه‌ای بود که بیشتر پذیرای نقدهای منفی طرفداران و منتقدین بود، و چندان در جلب نظر آن‌ها موفق نبود. این تریلر گرچه از جلوه‌های بصری عالی و حضور بازیگران مطرح سود می‌برد، اما همچنان در نمایش اینکه واقعا بازیکنان چه کاری در بازی می‌کنند و اصولا این بازی درباره چه چیزی است سوالات بیشتری را ایجاد کرد.

به هر شکل تا شروع این برنامه تنها چند هفته باقی مانده است؛ با این حال اگر باز هم به سوابق گذشته نگاه کنیم، در این رویداد نیز احتمالا قرار است به دامنه ابهامات و اسرار این بازی اضافه شود. همان‌طور که اشاره شد، تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود که این بازی در سال ۲۰۱۹ و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.