نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 شهریور 1397
ساعت 13:00

دیو باتیستا بازی در نقش Marcus Fenix را سرنوشت خود می‌داند

5 از 5

دیو باتیستا، یک بار دیگر از تمایل بسیار بالای خود برای بازی در فیلم مورد انتظار Gears of War صحبت کرده است.

چند ماه پیش بود که گزارش شد «دیو باتیستا» ستاره سابق WWE و بازیگر کنونی هالیوود در سری فیلم‌های «نگهبانان کهکشان»، از علاقه خود برای بازی در اقتباس سینمایی نقش Marcus Fenix، قهرمان قدیمی سری Gears of War پرده برداشت. درحالی که از آن زمان تاکنون صحبت جدیدی در رابطه با این فیلم سینمایی مطرح نشده، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ به تازگی ستاره کنونی سری فیلم‌های Guardians of the Galaxy بار دیگر از علاقه‌اش برای ایفای این نقش صحبت کرده است.

گزارش اخیر که براساس مصاحبه باتیستا با IGN است، باتیستا در پاسخ به نظرات خوانندگان در این زمینه که او حتما باید در میان بازیگران فیلم Gears of War باشد گفته است:

بازی کردن در نقش مارکوس فینکس سرنوشت من است و من برای بازی در این نقش سال‌هاست که التماس می‌کنم

فارغ از این اظهارنظر، تاکنون هیچ اطلاعیه جدیدی در زمینه بازیگران فیلم Gears of War منتشر نشده و در واقع، اطلاعات بسیار کمی از خود این پروژه وجود دارد. با وجود این موضوع، باتیستا از مطرح کردن این واقعیت صحبت کرده که برای سال‌هاست که خواهان ایفای چنین نقشی است و با در نظر گرفتن مصاحبه‌های گذشته او که قبلا هم با استودیو برای گرفتن اطلاعات بیشتر از این فیلم در تماس بوده، به نظر می‌رسد که او کاملا برای بازی در اقتباس سینمایی یکی از بزرگ‌تری سری بازی‌های مایکروسافت مصمم است.

گفتنی است که باتیستا در اوایل امسال نیز علنا از علاقه‌اش برای بازی در چنین نقشی صحبت کرده بود که این گزارش، منجر به ساخته شدن کمپینی در Change.org برای ایفای نقش سینمایی مارکوس فینکس توسط دیو باتیستا هم شده است. در حال حاضر و با گذشت حدود ۴ ماه از زمان تشکیل، حدود ۱۷۰۰ نیز این پتیشن را امضا کرده‌اند. با وجود علاقه طرفداران و باتیستا برای ایفای این نقش، در نهایت باید دید که Universal در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

درحال حاضر تمام اطلاعاتی که پیرامون این فیلم وجود دارد، این است که یونیورسال «برنامه ساخت» آن را دارد و به این ترتیب، بعید است که در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار گزارش درباره بازیگران باشیم. پیش از این، و پس از جلو رفتن مراحل ساخت اقتباس تلویزیونی از سری The Witcher، هنری کویل از علاقه شدید خود به بازی در نقش «گرالت» پرده برداشته بود؛ تمایلی که در نهایت با پاسخ مثبت سازندگان سریال مواجه و او برای بازی در این نقش انتخاب شد. حالا در زمینه فیلم Gears of War نیز باید دید که Universal، سرانجام باتیستا را برای بازی در نقش Marcus Fenix انتخاب خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.