نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 شهریور 1397
ساعت 16:00

انتشار جزئیاتی تازه از بازی Twin Mirror

0 از 5

اخیرا سازندگان بازی Twin Mirror، پیرامون دنیای این بازی و نحوه گردش در آن صحبت کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ چند ماه پیش بود که استودیو Dontnod Entertainment رسما از بازی جدید خود یعنی Twin Mirror رونمایی کرد؛ یک عنوان ماجراجویی و اپیزودی که در نمایش‌های خود، استایل همیشگی بازی‌های این استودیو را هم در خودش دارد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که پیرامون بازی وجود داشته، در زمینه فضای کلی آن یعنی شهر Basswood بوده که گمانه‌زنی‌هایی را به دنبال داشته است. در این زمینه، اخیرا فاش شده که بازیکنان گرچه امکان گردش در محل و پیدا کردن مراحل جانبی در آنجا را خواهند داشت، ولی این به شکل یک بازی جهان‌باز نیست.

گزارش اخیر، در جریان مصاحبه تازه سازندگان این بازی منتشر شده، و تهیه‌کننده و نویسنده بازی پیرامون نحوه گردش بازیکنان در شهر به صحبت پرداخته‌اند که به نوعی، شباهت‌هایی هم بازی Life is Strange در آن دیده می‌شود. Hélène Henry تهیه‌کننده داستانی بازی در این زمینه گفت:

در برخی مراحل، شما این امکان را پیدا می‌کنید که در شهر گردش کرده و با ساکنان به صحبت بپردازید. با این حال، این یک دنیای جهان‌باز نیست. این فقط شانسی برای جستجو کردن و پیدا شدن ارتباط‌های جدید و دیدن افرادی است که مدت‌هاست ندیده بودید. در اینجا هم اگر بخواهید، حتی گاهی شما می‌توانید روی زندگی آن‌ها اثر بگذارید.

امکان این انتخاب هم برای بازیکنان فراهم هست که روش زندگی تنهایی را داشته باشند. کارهایی را انجام دهید که لازم دارید و یا فقط مایل به انجامش هستید. [در این مراحل] واقعا بستگی به خود بازیکن دارد که بخواهد در شهر گردش کند و افراد آشنایی را از گذشته خود ملاقات کند.

پس از این، Matthew Ritter نویسنده بازی نیز گفت:

در واقع اینجا حتی داستان‌های جانبی نیز در بازی وجود خواهد داشت. داستان‌هایی که می‌تواند به گذشته نیز اتصال پیدا کرده و روی یک داستان و بازی بزرگ‌تر اثرگذار باشد. این واقعا تلاشی برای این است که شهر برای خودش یک شخصیت و کاراکتر باشد. پس اگر انتخاب کنید که در شهر به گردش بپردازید، امیدواریم، آشنا شدن با مردم آنجا بخش بزرگی از بازی را شکل دهد.

در نهایت نیز Henry این بحث را به این شکل تکمیل کرد:

برای ما این بسیار مهم بود که حالتی صمیمی وجود داشته باشد، این یک شهر بسیار بزرگ با هزاران نفر جمعیت نیست.

بازی Twin Mirror قرار است در مجموع در سه اپیزود عرضه شود که اپیزود اول آن، در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر می‌شود. در این زمینه، سازندگان گرچه عرضه بازی برای سوییچ را هم محتمل دانسته بودند، ولی در این زمینه هنوز تایید رسمی صورت نگرفته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.