نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 09:00

احتمال حضور بازیگر نقش کوایت در Death Stranding

0 از 5

برخی طرفداران بازی Death Stranding، احتمال حضور بازیگر نقش Quiet در Phantom Pain را در بازی Death Stranding پررنگ کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا بازی شدیدا مورد انتظار Death Stranding، جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما در جریان رویداد اخیر TGS 2018 حضور داشت و تعدادی از بازیگران و صداپیشگان نسخه ژاپنی این بازی معرفی شدند. جدای از این موضوع، طرفداران شاهد تریلر جدیدی از این بازی، با محوریت رونمایی از شخصیتی مرموز با نقابی طلایی بودند که «تروی بیکر»، صداپیشه و بازیگر مشهور صنعت گیم ایفاگر نقش این شخصیت بود. در حالی که در ویدیو اخیر، هنرنمایی جذاب تروی بیکر و تقابل با هیولای سگ‌مانند بیش از هر چیز دیگری در محوریت بحث‌های طرفداران قرار داشت، برخی از طرفداران ظاهرا روی یک سکانس دیگر تمرکز داشتند و آن، همان انسان زنده‌ای بود که توسط سم حمل می‌شد. بر این اساس، برخی طرفداران معتقدند که این شخصیت، همان Stefani Joosten، بازیگر نقش Quiet در بازی قبلی کوجیما یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است.

در تریلر اخیر، ما ابتدا شاهد از راه رسیدن سم هستیم که در کوله خود، یک انسان را حمل می‌کند که پس از مواجهه سم با مرد نقاب‌دار، متوجه زنده بودن شخص پشت سم می‌شویم. نکته جالب پیرامون این سکانس، دیده شدن چهره این شخص است که مشخص می‌شود یک زن است و پرچم هلند را نیز روی خود دارد. با در نظر گرفتن اینکه Joosten یک هلندی است، از گذشته نیز شایعاتی پیرامون حضور او در Death Stranding وجود داشته و این حقیقت که کوجیما تمایل زیادی به کار کردن با افراد تیم‌های سابقش دارد، برخی گمانه زنی کردند که این زن زنده پشت سم در واقع همان Stefani Joosten است.

نکته جالب دیگر، این است که حساب رسمی مدیربرنامه‌های این بازیگر در توییتر، یکی از پست‌های طرفداران در این زمینه را بازنشر کرده که احتمالا تاییدی بر حضور این بازیگر در Death Stranding است. در هر صورت باید در نظر گرفت که تا زمان تایید نشدن رسمی این موضوع، این گزارش تنها در حد شایعه مطرح می‌شود. با این وجود، احتمال صحت این شایعه بالاست و می‌توان در آینده‌ای نزدیک انتظار تایید خبر را داشت. بازی «دث استرندینگ» هم‌اکنون توسط استودیو Kojima Productions به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دست توسعه است، و گرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده ولی احتمالا این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.