نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 مهر 1397
ساعت 09:00

احتمالا تاریخ انتشار Last of Us 2 توسط PS Music فاش شد

4.67 از 5

حساب رسمی PlayStation Music در یوتیوب، احتمالا تاریخ عرضه بازی The Last of Us: Part II را لو داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در دنیای سری The Last of Us، روز ۲۶ سپتامبر به عنوان «روز شیوع» (روز شیوع بیماری قارچی در بازی) نام‌گذاری می‌شود و سونی و ناتی داگ، یاد این روز را به روش‌های مختلف زنده نگه می‌دارند. از جمله این روش‌ها، چند روز پیش بود که بسیاری از آیتم‌های مرتبط با این بازی تخفیف‌های عمده خوردند و یک تم پلی‌استیشن 4 بازی Part 2 نیز رایگان شده بود. در این ارتباط، برخی طرفداران به نکته دیگری هم پی بردند؛ اینکه ویدیوهای آپلود شده PlayStation Music از بازی The Last of Us 2 که به مناسبت روز شیوع در یوتیوب بارگذاری شده، همگی آن‌ها در بخش توضیحات ویدیو پسوند سال ۲۰۱۹ خورده‌اند.

گفتنی است که سونی و ناتی داگ، هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی به شدت مورد انتظار The Last of Us: Part 2 را فاش نکرده‌اند، و البته با وجود گمانه‌زنی ها پیرامون عرضه آن در سال ۲۰۱۹، نگرانی‌هایی میان طرفداران پس از انتشار خبر عدم برگزاری رویداد PSX 2018 به وجود آمد. با در نظر گرفتن این حقایق، باید این گزارش را در حد شایعه دانست چون ناتی داگ و سونی هنوز واکنشی به تاریخ عرضه ادعایی توسط PS Music نشان نداده‌اند. البته لازم به ذکر است که تاریخ ذکر شده نه توسط یک حساب کاربری عادی، بلکه توسط کانال رسمی PlayStation music اعلام شده است.

نکته دیگر این است که سونی به طور مشخص ذکر کرده که عدم نمایش‌های کافی باعث لغو رویداد Playstation Experience امسال شد و آن‌ها، با برگزاری رویداد نمی‌خواستند توقعات را بیش از حد بالا ببرند. مشخصا این نشان‌دهنده تمایل سونی به عرضه بازی «لست آو آس 2» در سال آینده میلادی است، اما پروسه ساخت بازی همیشه ممکن است با طولانی‌تر شدن و تعویق افتادن تاریخ عرضه نهایی نیز همراه شود. شما در ادامه نیز تصویر یکی از این ویدیوها را مشاهده می‌کنید.

 last of us 2 part 2 2019 release.jpg.optimal

پیرامون عدم برگزاری رویداد Playstation Experience 2018، گرچه این موضوع می‌تواند باعث ناامیدی طرفداران از دیدن نمایش‌های جدید از بازی باشد، ولی آن‌ها احتمالا هنوز می‌توانند به این موضوع و انتشار گزارش‌های جدید از بازی در رویدادهای دیگر نظیر Paris Game Show امیدوار باشند؛ یکی از تریلرهای اصلی این بازی نیز سال گذشته در همان رویداد به نمایش در آمد. پس از آن، تریلر بعدی یک ویدیو گیم‌پلی از بازی بود که در جریان رویداد E3 2018 به نمایش در آمد.

همان‌طور که اشاره شد، بازی The Last of Us: Part 2 که توسط استودیو ناتی داگ در حال ساخت است هنوز تاریخ انتشار رسمی خودش را پیدا نکرده، اما احتمال می‌رود که در سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

 
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.