نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 14:30

۳۰ الی 35 ساعت برای اتمام بخش داستانی بازی Project Judge نیاز خواهد بود

0 از 5

به تازگی تهیه‌کننده بازی Project Judge در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که برای اتمام بخش داستانی بازی، چیزی حدود ۳۰ الی ۳۵ ساعت زمان نیاز است.

عنوان Project JUDGE شرکت سگا اولین‌بار در جریان رویداد PlayStation Lineup Tour شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پیش از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show ۲۰۱۸، به صورت رسمی معرفی شد. در این میان و در حالی که بسیاری از کاربران و ما می‌دانستیم که تیم توسعه‌دهنده سری Yakuza در حال کار روی یک IP کاملا جدید است اما در عین حال جالب است که ببینیم بازی Project Judge در مقایسه با سری یاکوزا چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارد. با توجه به این موضوع، بازی Project Judge از سری یاکوزا در داستان سرایی طولانی و ماموریت‌های جانبی تقلید کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تهیه‌کننده بازی Project Judge یعنی «کازوکی هوسوکاوا» (Kazuki Hosokawa) اخیرا با Bahamut به مصاحبه نشسته و تایید کرده است که بخش داستانی اصلی به ۳۰ الی ۳۵ زمان برای اتمام نیاز خواهد داشت. البته طبق گفته هوسوکاوا، انجام بخش داستانی بازی، بدون توجه به Side Cases یا همان ماموریت‌های جانبی، کار را برای بازیکنان بسیار سخت خواهد کرد؛ چرا که تجربه بازی با توجه به محتویات موجود در در آن، متعادل سازی شده است. برای آن دسته از بازیکنانی که به دنبال اتمام بخش داستانی و انجام تمامی ماموریت‌های جانبی هستند، بازی زمانی حدود ۷۰ الی ۸۰ ساعت طول خواهد کشید؛ این زمان برای علاقه‌مندانی که به دنبال کسب تمامی تروفی‌ها هستند، به ۱۰۰ الی ۲۰۰ ساعت افزایش خواهد یافت.

بازی Judge Eyes در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه غربی آن نیز با نام Project JUDGE در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی، شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای بازی را در وبسایت بازی‌مگ تماشا کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.