نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 10 مهر 1397
ساعت 16:00

حجم بتا بازی Fallout 76 مشخص شد

0 از 5

شرکت بتزدا سافت‌ورکس به تازگی حجم موردنیاز روی هارد، جهت تجربه بتا بازی Fallout 76 را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت ناشر و توسعه‌دهنده بتزدا سافت‌ورکس (Bethesda Softworks) در بروزرسانی اخیر وبسایت «فال‌اوت» تایید کرد که برای دسترسی به بتا بازی Fallout 76، بازیکنان باید حجمی معادل ۴۵ گیگابایت را روی پلتفرم خود دریافت کنند. این حجم بدون شک، به خصوص برای یک بتا، سنگین بنظر می‌رسد و بسیاری انتظار این حجم از دانلود را برای بازی اصلی دارند. البته برای این موضوع نیز دلیل واضحی وجود دارد؛ همان‌طور که قبلا تایید شده بود، بتا عنوان Fallout 76 شامل دسترسی به نسخه کامل بازی می‌شود. شرکت بتزدا در ادامه این خبر همچنین تایید کرد که تمامی پیشرفت‌های کاربران قابل انتقال به بازی اصلی، زمانی که در ماه آینده عرضه شود، خواهد بود.

در خبری مرتبط چندی پیش تاریخ برگذاری بتا بازی Fallout 76 نیز اعلام شد؛ طبق این خبر، ابتدا کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در تاریخ یکم آبان‌ماه ۹۷ (۲۳ اکتبر ۲۰۱۸) به بتا بازی دسترسی پیدا خواهند کرد و یک هفته بعد در تاریخ هشتم آبان‌ماه (۳۰ اکتبر)، نوبت به کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی خواهد رسید. کاربران دو کنسول مذکور احتیاج به اشتراک PlayStation Plus و Xbox Live Gold و کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی به یک اکانت در وب‌سایت رسمی Bethesda و لانچر این شرکت برای دسترسی به بازی احتیاج دارند. گفتنی است که این بتا فقط در دسترس بازیکنانی قرار خواهد گرفت که نسبت به پیش‌خرید بازی Fallout 76 اقدام کرده باشند.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ام آبان‌ماه ۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. شایان به ذکر است که این نسخه فقط از طریق پلتفرم و لانچر اختصاصی شرکت بتسدا یعنی Bethesda.net در دسترس قرار خواهد گرفت و خبری از آن روی پلتفرم استیم (حداقل در هنگام انتشار) نخواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.