نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 مهر 1397
ساعت 09:00

Warner Bros ناشر بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی است

0 از 5

شرکت CD Projekt رسما کمپانی وارنر بروس را به عنوان ناشر بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی لهستانی CD Projekt Red رسما اعلام کرده که «وظیفه انتشار و تبلیغات بازی Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی و آوردن این بازی به پلتفرم‌های PC، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان» برعهده شرکت Warner Bros قرار گرفته است. در این رابطه، Michał Nowakowski از شرکت سی‌دی پراجکت اطلاعیه زیر را در وب‌سایت رسمی این کمپانی منتشر کرده است.

ما در گذشته نیز با شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment برای توزیع بازی‌های The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt در آن منطقه همکاری داشتیم که هر دو این انتشارها نیز کاملا رضایت‌بخش و موفق بودند. پس به همین واسطه ما با اعتماد به نفسی بالاتر وارد یک مرحله جدید از همکاری با آن‌ها می‌شویم.

بازی Cyberpunk 2077، جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه شرکت ما از زمان تاسیس است، و من واقعا مشتاق آینده و همه چیزهای فوق‌العاده‌ای هستم که ما به اتفاق یکدیگر به دست خواهیم آورد.

نکته مهم دیگر پیرامون این گزارش، این است که سی‌دی پراجکت رسما تایید کرده که بازی «سایبرپانک 2077»، برای عرضه در نسل هشتم کنسول‌ها (PS4 و Xbox One) در دست ساخت قرار دارد؛ به این ترتیب حتی اگر شایعات انتشار این بازی برای نسل بعد جدی هم باشد، باید گفت که در آن وضعیت نیز پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان فراموش نخواهند شد. گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 یکی از طولانی‌ترین دوره‌های انتظار را طی کرده و در حالی که اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۳ معرفی شد، حدود ۵ سال طول کشید تا در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 شاهد اولین نمایش‌ها از بازی باشیم؛ بازی که حتی در این زمان نیز به گفته سازندگان با تکمیل نهایی فاصله زیادی دارد و از همین رو، گمانه‌زنی‌های زیادی برای عرضه آن در نسل بعدی کنسول‌ها مطرح شده است.

پیرامون این بازی، پیش از این در بازی‌مگ مطالعه کردید که یک ناشر ترکیه‌ای، احتمالا تاریخ عرضه این بازی را لو داده و اگر آن گزارش صحت داشته باشد - که هنوز مورد تایید یا تکذیب CD Projekt قرار نگرفته -به این ترتیب طرفداران در سال ۲۰۱۹ می‌توانند امیدوار به عرضه بازی باشند. گفتنی است که توییت ناشر ترکیه‌ای نیز در حال حاضر حذف شده است. جدای از این موضوع، گزارشی نیز وجود داشت که اشاره می‌کرد این بازی درحال حاضر از ابتدا تا انتها قابل بازی است و با در نظر گرفتن همه این گزارش‌ها، می‌توان این فرض را مطرح کرد که موعد عرضه این بازی نزدیک‌تر از پیش‌بینی‌های قبلی باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.