نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 13 مهر 1397
ساعت 09:00

انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Dreams

0 از 5

Media Molecule اخیرا اطلاعاتی از زمان شروع دوره بتا، کمپین داستانی، بخش چندنفره، پشتیبانی از PS VR و ... از بازی Dreams را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dreams یکی از انحصاری‌های سال ۲۰۱۹ پلی‌استیشن ۴ در ژانر بازی‌های سندباکسی است که بازیکن، می‌تواند از شخصیت‌ها تا محیط اطراف و دنیای پیرامون خود را خلق کند. این عنوان خلاقانه و زیبا، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در سال آینده میلادی منتشر می‌شود و مدیا مولکول سازنده این بازی، به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی از جمله زمان شروع دوره بتای بازی، اطلاعات داستانی، جزئیات فنی و ... را به اشتراک گذاشته است.

گزارش تازه براساس مصاحبه اخیر Alex Evans از موسس‌های Media Molecule با گیم اینفورمر است که گفته قرار است دوره بتای این بازی، در انتهای سال ۲۰۱۸ برگزار شود. به گفته او، همه چیزهایی که بازیکنان در طول این دوره خلق می‌کنند نیز پس از انتشار بازی اصلی، در دسترس قرار دارند. گفتنی است که در بازی «دریمز» بازیکنان تقریبا در هر ژانری (غیر از MMO) می‌توانند دنیای خود را خلق کنند و آن را به اشتراک بگذارند، اما امکان کسب درآمد از آن وجود ندارد. امکان ساخت بازی‌های ۲ بعدی نیز تایید شده و گفته شده که ساخت بازی‌های ۳ بعدی در Dreams کار سخت‌تری خواهد بود. از دیگر اطلاعات منتشر شده، می‌توان به اجرا شدن بازی روی نرخ فریم ۶۰ اشاره کرد که هرچند در این زمینه، گفته شده که اگر مراحل طراحی شده توسط بازیکن بیش از حد سنگین باشد، بروز افت فریم طبیعی خواهد بود. گفتنی است که به شکل طبیعی، چنین مراحلی روی PS4 Pro بهتر اجرا می‌شوند.

به گفته Evans، این بازی به شکلی طراحی شده که متناسب با شرایط کودکان هم باشد؛ به این معنی که هرچند امکان ساخت مراحل و بازی هایی با درجه سنی M هم در دریمز وجود دارد، ولی امکان به اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود نخواهد داشت. ایوانز وجود یک بخش کمپین داستانی را هم برای این بازی تایید کرده و گفته که حتی چالش‌هایی هم به شکل هفتگی منتشر خواهد شد تا همچنان بازیکنان را سرگرم نگه دارند. به گفته ایوانس، در بازی ساعت‌ها محتوای آموزشی و نحوه کار با اجزای مختلف و خلق کردن آن‌ها گنجانده شده که به شکلی فان و جذاب هم پیاده‌سازی شدند و هرگز، خسته‌کننده و خشک نخواهند بود. از دیگر نکات مهم این مصاحبه، این است که این بازی در روز اول عرضه، امکان بازی آنلاین ندارد و حتی تاکنون نیز سازندگان مطمئن نیستند که چه زمانی این قابلیت را به بازی اضافه کنند. مدیا مولکول به علاوه پشتیبانی بازی از PS VR را نیز تایید کرده است.

بازی Dreams که اولین بار در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام در سال ۲۰۱۹، و به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.