نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 10:00
0 از 5

شایعه: پرسونا ۶ در سال ۲۰۲۵ و Metaphor در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گزارشات اخیر به عرضه‌ی بازی موردانتظار پرسونا ۶ در سال ۲۰۲۵ میلادی اشاره می‌کنند و مجدداً انتشار بازی Metaphor: ReFantazio در سال ۲۰۲۴ را تایید کرده‌اند.

این روزها، کمپانی اتلس (Atlus) برای عرضه‌ی رسمی بازی Persona 5 Tactica آماده می‌شود، عنوان نوبتی و تاکتیکی جدیدی که تا چندروز دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این اسپین-آف پرسونا ۵، اتلس بازسازی یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ خود را نیز در قالب بازی Persona 3 Reload تا چندماه دیگر و در فوریه‌ی سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد کرد. در کنار این عناوین اما از بازی Metaphor: ReFantazio نیز نباید غافل شد، چرا که با اثر جدیدی از استودیوی اتلس روبه‌رو هستیم و این بازی پتانسیل بسیار بالایی دارد. یکی از موردانتظارترین عناوین این کمپانی ژاپنی نیز قطعا پرسونا ۶ است که طبق شایعات، دوران توسعه‌ی خود را می‌گذراند. با وجود اینکه هنوز پرسونا ۶ به شکل رسمی معرفی نشده است، طرفداران می‌توانند چشم‌انتظار بازی Metaphor: ReFantazio و چند بازی دیگر از اتلس در سال ۲۰۲۴ باشند.

حساب افشاکننده‌ی «Im A Hero Too» در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، با پست جدیدی مجدداً تایید کرد که بازی Metaphor: ReFantazio همراه با عنوان «Asa» در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. بازی «Asa» طبق شایعات یک اسپین-آف جدید از سری پرسونا است که شخصیت‌های هر ۵ عنوان اصلی سری را شامل می‌شود. بازی موبایلی Persona 5X نیز به نظر قرار است سرانجام برای کاربران خارج از کشور چین در دسترس قرار بگیرد و برای مناطق دیگر آزمایش شود.

در نهایت نیز باید به پرسونا ۶ اشاره داشت که طبق شایعات اخیر در سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، اتلس هنوز درباره‌ی زمان معرفی این عنوان به جمع‌بندی نرسیده است و مشخص نیست که دقیقاً در چه زمان شاهد رونمایی رسمی از پرسونا ۶ خواهیم بود. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی این دنباله‌ی موردانتظار نیز افشا نشده است و جزئیاتی درباره‌ی آن نمی‌دانیم. این گزارشات به عنوان جدیدی از سری Shin Megami Tensei هم اشاره داشته‌اند و اتلس در کنار تمامی بازی‌هایی که در این متن ذکر شد، بر روی Shin Megami Tensei بعدی نیز کار می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.