نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 16 آذر 1402
ساعت 13:30

حضور Metaphor: ReFantazio در مراسم The Game Awards 2023 تأیید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به‌صورت رسمی اعلام شد که بازی Metaphor: ReFantazio در مراسم The Game Awards ۲۰۲۳ حضور پیدا خواهد کرد و تریلر جدیدی از آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی مراسم بهترین بازی‌های سال (The Game Awards) در حساب رسمی توییتر خود خبر داد که بازی Metaphor: ReFantazio در طی این مراسم «چیزی برای نشان دادن» دارد.

بازی نقش‌آفرینی فانتزی جدید کمپانی «اتلس» (Atlus) توسط تیم جدیدی در «استودیو زیرو» (Studio Zero) در حال توسعه است. برخی از اعضای سرشناس اتلس که بر روی فرانچایز پرسونا مشغول به کار بودند نظیر کاتسورا هاشینو در مقام کارگردان، شیگنوری سوئجیما به عنوان طراح کاراکتر و شوجی مگورو به عنوان آهنگساز نیز بر روی این آی‌پی جدید کار می‌کنند. کمپانی ژاپنی اتلس پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد «متافور» را به عنوان ستون سوم بازی‌هایش در کنار سری پرسونا و شین مگامی تنسی (Shin Megami Tensei) معرفی کند.

کمی بعد از معرفی رسمی این بازی در اوایل سال جاری، اتلس اعلام کرد که این عنوان در اواخر دوران توسعه به سر می‌برد. به همین دلیل، احتمال رونمایی از تاریخ انتشار دقیق این بازی در طی مراسم The Game Awards 2023 به هیچ‌وجه پایین نیست و شاید همزمان با این تریلر جدید، با تاریخ عرضه‌ی جدیدترین بازی نقش‌آفرینی اتلس نیز آشنا شویم.

بازی Metaphor: ReFantazio در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. یک منبع قابل اعتماد نیز پیش از این عرضه شدن این بازی در سال ۲۰۲۴ میلادی را مجدداً تأیید کرده بود و از احتمال انتشار بازی پرسونا ۶ تا سال ۲۰۲۵ خبر می‌داد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.