نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 25 آذر 1402
ساعت 13:30

فروش مجموعه بازی پرسونا ۵ از ۱۰ میلیون نسخه گذشت

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی ژاپنی اتلس (Atlus) به‌تازگی میزان فروش مجموعه بازی‌های پرسونا ۵ را اعلام کرد.

اغراق نیست که بگوییم بازی پرسونا ۵ در حال حاضر موفقیت‌آمیزترین پروژه‌ی شرکت اتلس به حساب می‌آید. این استودیوی بازی‌سازی ژاپنی نیز تا جایی که توانسته بر روی این محبوبیت سرمایه‌گذاری کرده و روی آن مانور داده است. پرسونا ۵ از زمان عرضه تاکنون میزبان نسخه‌های مختلف و اسپین-آف‌های گوناگونی بود و همان‌طور که انتظار می‌رود، این بازی‌ها در مجموع فروش باثبات و متداومی را تجربه کرده‌اند.

اتلس اخیراً خبر داد که فروش بین‌المللی سری پرسونا ۵ در تمامی پلتفرم‌ها سرانجام از ۱۰ میلیون نسخه فراتر رفت. این رقم شامل فروش بازی‌هایی نظیر پرسونا ۵ اصلی، پرسونا ۵ رویال، پرسونا ۵ استرایکرز، عنوان Persona 5: Dancing in Starlight و جدیدترین نسخه‌ی سری با نام پرسونا ۵ تاکتیکا (Persona 5 Tactica) می‌شود. اتلس در ماه ژوئن سال جاری میلادی خبر داد که فروش سری پرسونا ۵ از ۹ میلیون نسخه عبور کرد و با توجه به عرضه‌ی پرسونا ۵ تاکتیکا در ماه گذشته، می‌توان بخشی از این یک میلیون رشد را به این بازی تاکتیکی جدید نسبت داد.

هنوز مشخص نیست که آیا مجموعه بازی‌های پرسونا ۵ با اسپین-آف Persona 5 Tactica خاتمه یافته است یا در آینده شاهد اسپین-آف و نسخه‌ی جدید دیگری از پرسونا ۵ نیز خواهیم بود. با این حال، بازی نقش‌آفرینی بسیار موردانتظار پرسونا ۳ ریلود (Persona 3 Reload) به‌زودی و در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.