نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 29 آذر 1396 - 21:52
0 از 5

Blizzard مشغول ساخت یک عنوان اول شخص جدید است

اعلامیه نیازمندی‌ شغلی جدید Blizzard نشان می‌دهد که این کمپانی قصد تولید یک بازی اول شخص را دارد

همه چیز رسمی است، Blizzard قصد دارد یک بازی جدید را به مجموعه‌اش اضافه کند. هنوز مشخص نیست که این پروژه‌ی جدید چه چیزی است، اما می‌توان از اعلامیه‌ی نیازمندی شغلی جدید Blizzard اطلاعات واضحی را بدست آورد. Blizzard به دنبال یک مهندس نرم افزار ارشد برای بازی جدیدش است.

 مهارت‌هایی که برای این شغل نیاز است شامل توانایی برنامه نویسی ++C می‌شود و همچنین شخص مورد نظر باید مهارت‌های خود انگیزشی و خود گردانی (Self-Directing) را داشته باشد. بخشی از متن دقیق این اعلامیه به صورت زیر است:

کمپانی سرگرمی‌های بلیزارد به دنبال یک مهندس مستعد در زمینه‌ی طراحی گیم‌پلی است تا در ساخت وسایل نقلیه و طرز کار با آنها به ما کمک کند. در این شغل از یک موتور بازیسازی قدرتمند استفاده خواهد شد که به یک پروژه‌ی اول شخص و معرفی نشده اختصاص می‌یابد.

کاندیدای ایده‌آل ما باید در کار با وسایل نقلیه تجربه داشته باشد. وی همچنین باید با سیستم‌های طراحی فیزیک بازی، انیمیشن سازی و دوربین آشنا باشد.

این پروژه‌ی معرفی نشده ممکن است چه عنوانی باشد؟ به نظر برخی، یکی از این سه اتفاق ممکن است روی دهد: ساخت یک بازی اقتباس شده از Starcraft 2 یا Overwatch و یا ساخت یک IP کاملا جدید که در آن بازیکنان قادر به راندن وسایل نقلیه‌ خواهند بود. اگر یکی از دو حالت اول (اسپین-آف از Starcraft 2 یا Overwatch) روی دهد نباید منتظر یک بازی بزرگ باشیم.

از آخرین زمانی که Blizzard یک بازی کاملا جدید عرضه کرد زمان زیادی نمی‌گذرد اما روند ساخت این عنوان از سال ها قبل شروع شده بود پس می‌توانیم امیدوار باشیم که بازی جدید Blizzard یک IP کاملا جدید است.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.