نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 16 مهر 1397
ساعت 20:30

ویدیو گیم‌پلی جدید بازی Resident Evil 2 با محوریت کلیر و لیکر‌ها

5 از 5

وبسایت دوال‌شاکرز به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی Resident Evil 2 منتشر کرده که شخصیت کلیر ردفیلد را در مقابل لیکر‌ها نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ وبسایت دوال‌شاکرز به تازگی ویدیو گیم‌پلی ده دقیقه‌ای از بازی Resident Evil 2 منتشر کرده است که مربوط به دمو بازی در رویداد Tokyo Game Show ۲۰۱۸ می‌شود که پشت در‌های بسته ضبط شده است. در حالی که در این ویدیو همچنان شاهد گیم‌پلی شخصیت کلیر هستیم اما این ویدیو مشابه به آنچه چندی پیش در ویدیو‌ گیم‌پلی ۳۰ دقیقه‌ای بازی مشاهده کردیم، نمی‌باشد. در ویدیو جدید، ما شاهد شخصیت کلیر ردفیلد هستیم که در حال کاوش در زیرزمین اداره پلیس شهر راکون سیتی است و برای اولین‌بار با لیکر‌های وحشتناک برخورد می‌کند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو از بازی Resident Evil 2 که بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو انجام و ضبط شده را مشاهده کرده و دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید:

 دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Resident Evil 2 در تاریخ پنجم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.