نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 18:00

ویدیو جدید بازی Overwatch با محوریت شخصیت Ashe

0 از 5

ویدیو Developer Update جدیدی از بازی Overwatch منتشر شده که به معرفی قابلیت‌ها و پیش زمینه داستانی شخصیت Ashe می‌پردازد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد ویدیو Developer Update جدیدی از بازی Overwatch منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری از قهرمان ۲۹ام بازی یا همان Ashe در اختیار طرفداران می‌گذارد. بیشتر جزییاتی که کارگردان بازی یعنی «جف کپلان» (Jeff Kaplan) در این ویدیو درباره آن‌ها صحبت می‌کند در واقع ما در معرفی رسمی شخصیت AsheAshe در میان گذاشتیم اما گوش کردن به صحبت‌های وی خالی از لطف نیست. همان‌طور که می دانید، شخصیت اش اولین‌بار در جریان انیمیشن کوتاه Reunion با محوریت شخصیت مک کری و گروه قدیمی وی یعنی گروه گنگ Deadlock، معرفی شد.

جف کپلان در این ویدیو، صحبت‌هایی درباره پیش زمینه داستانی شخصیت اش در میان گذاشت و گفت که پدر و مادر Ashe ثروتمند بودند اما توجه کمی به وی می‌کردند. اش می‌توانست زندگی مطلوبی داشته باشد اما عدم پشتیبانی خانواده منجر به یک نقش سرکش در قالب قانون‌شکن و تاسیس گنگ Deadlock شد که شخصیت مک کری نیز یکی از اعضای آن بود. Ashe یک شخصیت Damage است که از یک اسلحه نیمه خودکار به نام Viper با دو حالت تیراندازی استفاده می‌کند؛ حالت اول که Hip Fire نام دارد که میزان آسیب و دقت کمتری دارد و در مقابل، حالت دوم نیز Aim Down Sights است که آسیب و دقت بیشتری دارد اما از سرعت آتش کمتری دارد. اسلحه Coach شخصیت اش یک شاتگان است که وی را به طرف‌های مختلف پرتاب می‌کند و اگر به سمت دشمنان نشانه‌گیری شود نیز آن‌ها را به عقب پرتاب می‌کند. قابلیت دوم این شخصیت استفاده از یک دینامیت است که آسیب زیادی به دشمان وارد می‌کند؛ البته بازیکنان مجبور نیستند تا تمام شدن فیتیله آن صبر کنند و در میان هوا، با یک نشانه‌گیری دقیق، نیز می‌توانند آن را منفجر کنند.

قابلیت Ultimate شخصیت Ashe نیز B.O.B نام دارد که یک ربات بزرگ که شاٰرژ می‌شود و دشمنان را در میانه هوا از بین می‌برد و از توپ دستی خود برای تبدیل شدن به یک تهدید بزرگ استفاده می‌کند. باب می‌تواند با دیگر قهرمان‌های هم تیمی تعامل برقرار کند؛ یعنی شما می‌توانید از قابلیت دیگر قهرمان‌ها برای بوست کردن وی، البته وفتی که در نبرد‌ها حضور دارد، استفاده کنید. در ادامه شما می‌توانید ویدیو Developer Update بازی اورواچ را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت بلیزارد اینترتیمنت در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی، خبر‌های جدید دیگری نیز برای طرفداران داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی یک شخصیت اورجینال جدید برای بازی Heroes of the Storm، تاریخ انتشار بازی World of Warcraft Classic که برای تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌‌ریزی شده و معرفی نسخه بازسازی عنوان Warcraft III با نام Reforged اشاره کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.