نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 آبان 1397
ساعت 09:00

تریلر زمان عرضه بازی Battlefield 5 به اشتراک گذاشته شد

0 از 5

EA و DICE در فاصله حدود ۱۰ روز تا عرضه بازی، تریلر لانچ بازی Battlefield 5 را به نمایش گذاشتند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ الکترونیک آرتز و دایس، در فاصله ۱۰ روز مانده به عرضه رسمی بازی Battlefield V، تریلر لانچ آن را منتشر کردند. جدیدترین اقتباس جنگی تعاملی EA در سری بتلفیلد ، این بار به دوران جنگ جهانی دوم می‌رود و این بار از طریق دو ماد Grand Operations و War Stories، میدان جنگی بزرگ‌تر و مکانیک‌های جدیدتری را نسبت به همه عناوین قبلی این سری ارائه می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید از بازی را مشاهده کنید.

 

در تریلر هنگام عرضه بتلفیلد 5، غیر از اکشن‌های سینماتیک و جذاب، EA به بازخوردهای اولیه برخی منتقدین نسبت به بازی نیز اشاره می‌کند. این بازی برخلاف رقیب مستقیم خود یعنی Call of Duty Black Ops 4، کمپین تک‌نفره و داستانی هم خواهد داشت که در قالب ماد جدید War Stories ارائه می‌شود. در این حالت، بازیکن از طریق چند کاراکتر مختلف در چند میدان جنگ مهم دوران جنگ جهانی دوم حاضر و یک کمپین داستانی خطی را دنبال می‌کند. همچنین در دسامبر (آذر - دی) محتوای قابل بازی The Last Tiger برای این بازی عرضه می‌شود، که بازیکن را این بار از دید یک سرباز آلمانی در این جنگ قرار می‌دهد. با وجود این کمپین‌های داستانی، تمرکز اصلی اما مثل بازی‌های قبلی این سری، روی بخش چندنفره خواهد بود.

پیرامون بخش چندنفره، این بازی در روز عرضه دارای هشت نقشه متفاوت با تنظیمات مختص به خودشان خواهد بود که در ادامه، دایس نقشه‌های بیشتری هم اضافه می‌کند. در این بخش، ویژگی‌های جدیدی نظیر سنگرسازی هم به ماد چندنفره اضافه شده و تغییراتی هم در سیستم revives اعمال شده است. در ماه‌های بعدی پس از عرضه، محتواهای جدیدی در Tides of War از جمله بخش کو آپ Combined Arms و سپس ماد موردانتظار بتل رویال این بازی یعنی Firestorm هم به بازی اضافه می‌شود. پیرامون این ماد، گزارش‌های تازه‌ای وجود دارد که به نظر، حداکثر تعداد بازیکنان حاضر در هر سرور Firestorm را ۶۴ بازیکن ذکر کرده‌اند. در این ارتباط، البته باید منتظر خبرهای تکمیلی بود.

بازی «Battlefield 5» قرار است در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.