نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 آذر 1397
ساعت 14:00

سه شخصیت جدید بازی Tekken 7 به صورت کامل معرفی شدند

3.8 از 5

تریلر‌ گیم‌پلی شخصیت‌های آرمور کینگ، کریگ مرداک، و نگان از سیزن پس سال دوم بازی Tekken 7 منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی باندای نامکو اینترتیمنت با انتشار مجموعه‌ای از تریلر‌ها، از شخصیت‌های جدید بازی Tekken 7 به صورت کامل رونمایی کرد. در این تریلر‌ها ما تصاویری از گیم‌پلی شخصیت‌های آرمور کینگ، کریگ مرداک، و نگان مشاهده می‌کنیم که همگی بخشی از سیزن پس سال دوم این بازی مبارزه‌ای محسوب می‌شوند.

آرمور کینگ یکی از شخصیت‌های قدیمی مجموعه Tekken است و پیش از این در نسخه‌های اول تا چهارم و همچنین Tekken Tag Tournament حضور پیدا کرده است. به طور کلی، دو شخصیت آرمور گینگ وجود دارد که به نام‌های Armor King I و Armor King II، برادر جوان‌تر، شناخته می‌شوند؛ در این تریلر به نظر می‌رسد که ما با برادر بزرگ‌تر یعنی Armor King I طرف هستیم. کریگ مرداک نیز از دیگر شخصیت‌های قدیمی محسوب می‌شود که در نسخه‌های Tekken 4، Tekken 5، Tekken 5: Dark Ressurection، Tekken 6 و تعدادی دیگر حضور پیدا کرده است. گفتنی است که در انتهای تریلر مربوط به آرمور کینگ، تصاویری از گیم‌پلی جولیا نیز به نمایش گذاشته می‌شود که او نیز از شخصیت‌های قدیمی مجموعه است. هر دو شخصیت‌های آرمور کینگ و کریگ مرداک برای تهیه‌کنندگان سیزن پس سال دوم بازی Tekken 7، امروز منتشر خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این شخصیت‌ها را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت باندای نامکو همچنین تریلر گیم‌پلی‌ای از شخصیت جدید سری، یعنی نگان از سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) منتشر کرد که در ادامه قابل مشاهده است:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Tekken 7 روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.