نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 15 آذر 1397
ساعت 18:00

با پیش‌خرید نسخه PS4 بازی PUBG به پوسته‌‌های انحصاری ناتی داگ دست پیدا کنید

0 از 5

شرکت پابجی کورپ از هدایای پیش‌خرید نسخه پلی‌استیشن ۴ بازی PUBG با انتشار تریلری، رونمایی کرد.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در تاریخ ۱۶ام آذرماه ۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۸) به کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ راه خواهد یافت. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت پابجی کورپ به تازگی از آیتم‌های شخصی‌سازی انحصاری این نسخه از بازی رونمایی کرد. طبق تایید توسعه دهنده، پیش‌خریدکنندگان بازی بتل رویال PUBG روی پلی‌استیشن ۴، به پوسته‌های انحصاری از شخصیت‌های محبوب استودیو ناتی داگ دست پیدا خواهند کرد. تعداد این پوسته‌ها دو عدد است؛ اولین آن‌ها، لباس صحرایی شخصیت نیتن دریک از بازی Uncharted 3: Drake’s Deception و پوسته دوم، کوله پشتی شخصیت الی از بازی The Last of Us است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این آیتم‌ها را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

این اولین کراس اوری نیست که در سال جاری میلادی در بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds اتفاق می‌افتد. چندی پیش ما شاهد کراس اور این بازی و فیلم Suicide Squad بودیم که به کاربران علاقه‌مند اجازه می‌داد تا در قالب شخصیت‌های جوکر و هاری کوئین وارد مبارزات شوند. به علاوه، بازی PUBG Mobile نیز همکاری‌ای با شرکت کپکام در هنگام عرضه بازی موردانتظار Resident Evil 2 در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، خواهد داشت.

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و دستگاه‌های موبایل در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.