نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 27 آذر 1397
ساعت 14:00

تریلر نهایی بازی Kingdom Hearts 3 از راه رسید

0 از 5

شرکت اسکوئر انیکس آخرین تریلر پیش از انتشار بازی Kingdom Hearts 3 را منتشر کرد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛، تریلر جدیدی از بازی Kingdom Hearts III منتشر کرد. این بازی بسیار موردانتظار که تقریبا ۱۳ سال از عرضه نسخه دوم آن می‌گذرد، سرانجام قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. گفتنی است که طبق اعلام قبلی شرکت ناشر، این آخرین تریلری است که پیش از عرضه رسمی بازی منتشر می‌شود.

در این تریلر ما شاهد نمایش تمامی شخصیت‌های دوست داشتنی و دنیا‌های دیزنی که حضورشان در بازی Kingdom Hearts III تایید شده است، هستیم. مایک و سالی از شرکت هیولاها در این تریلر حاضر هستند، در بخشی شخصیت تیگر با پروتاگونیست بازی یعنی سولا حضور دارند و همچنین، میکی موس نیز به نمایش گذاشته می‌شود. با توجه به اینکه این بازی پایانی بر ماجراجویی‌های شخصیت سولا خواهد بود، بسیاری از شخصیت‌های مهم که حضور آن‌ها به روایت اصلی بازی گرده خورده، نیز در این تریلر دیده می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

اخیرا بخش‌هایی از بازی Kingdom Hearts III لو رفته است که به دنبال همین موضوع، کارگردان «تتسویا نامورا» (Tetsuya Nomura) به تازگی بیانیه‌ای منتشر و از طرفداران خواهش کرده که از لو دادن هر گونه جزییات در ارتباط با داستان بازی به خصوص ویدیو سرّی و همچنین ویدیو مربوط به صحنه آغازین بازی خودداری نمایند. وی افزود:

ما می‌خواهیم که هنگام عرضه بازی Kingdom Hearts III، همگی به صورت مساوی از تجربه کامل بازی لذت ببرند؛ بنابراین حمایت شما از این مسئله (جلوگیری از لو رفتن داستان) را خواستار هستم. ما از ایجاد این نگرانی در میان طرفدارانی که بسیار مشتاقانه منتظر عرضه بازی هستند، بسیار متاسفیم. در حال حاضر کمتر از یک ماه به عرضه بازی باقی مانده است؛ پس بیایی همگی باهم هنگام عرضه بازی در تاریخ نهم بهمن‌ماه ۹۷، از آن لذت ببریم.

بازی Kingdom Hearts III اولین نسخه از سری اصلی بازی بعد از عرضه عنوان Kingdom Hearts II در سال ۲۰۰۵ میلادی، محسوب می‌شود و همان‌طور که در ابتدای متن اشاره شد، پایانی بر داستان شخصیت سولا خواهد بود. در پایان، این بازی در تاریخ نهم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.